۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
پروژه بزرگراه تبریز- سهند اهمیت بالایی در آذربایجان شرقی دارد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

پروژه بزرگراه تبریز- سهند اهمیت بالایی در آذربایجان شرقی دارد

تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بزرگراه تبریز- سهند اهمیت بالایی در آذربایجان شرقی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار آذربایجان شرقی و معاون وزیر راه و شهرسازی از روند عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- سهند بازدید کردند.

حبیب‌الله طاهرخانی در این بازدید از اهتمام مدیریت ارشد استان برای تکمیل این پروژه، قدردانی کرد و افزود: عملیات اجرایی قرارداد مشارکتی تبریز سهند از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده و خواهان تکمیل این پروژه در زمان‌بندی وعده داده شده هستیم.

وی افزود: با وجود شرایط جوی موجود و سرمای حاکم بر منطقه پیشرفت این طرح در بخش های مختلف ابنیه، خاکبرداری و سایر امور جانبی مطلوب است.

طاهر خانی افزود: این پروژه با توجه به موقعیت ویژه تبریز و جمعیت ساکن در شهر جدید سهند از اهمیت خاصی برای وزارت راه و شهرسازی برخوردار است.

وی با قدردانی از تلاش‌ شبانه‌روزی پیمانکار این پروژه، افزود: متناسب با ضوابط و قوانین از اجرای این پروژه حمایت و به تعهدات خود عمل می‌کنیم.

پیمانکار پروژه بزرگراه تبریز- سهند نیز از حمایت‌های استاندار و معاون عمرانی وی در توجه به پیشبرد اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: بر اساس قولی که به مردم و مسئولان داده‌ام این پروژه را در زمانی که وعده داده‌ایم به پایان می‌رسانیم.

وی گفت: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به عنوان شریک پروژه، به تعهدات خود عمل کند.

حسن روحانی در نخستین سفر خود به آذربایجان‌شرقی در اردیبهشت ۹۴ در نشست خبری از اتمام پروژه بزرگراه ۲۲ کیلومتری تبریز- سهند تا پایان سال ۹۵ خبر داده بود و عملاً نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه وعده اتمام این پروژه به ماه‌ و سال های آینده موکول شد و هم اکنون بعداز سال ها هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است.

کد خبر: ۱٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha