۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
هزینه ساخت «رله‌های فانتی فانکشن» یک پنجم رله‌های وارداتی است
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر:

هزینه ساخت «رله‌های فانتی فانکشن» یک پنجم رله‌های وارداتی است

اراک - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با اشاره به پروژه «رله‌های فانتی فانکشن» که توسط این شرکت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و یک شرکت دانش بنیان ساخته شده است، گفت: هزینه ساخت این محصول یک پنجم رله‌های وارداتی است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد شبیهی صبح سه شنبه در مراسم بهره‌برداری و آغاز اجرای هفت پروژه بخش برق استان مرکزی که با حضور وزیر نیرو در چارچوب سومین هفته از پویش هر هفته «الف. ب. ایران» که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: طی هشت سال اخیر در استان مرکزی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان پروژه ایستگاه انتقال به انجام رسیده است.

وی با بیان به اینکه آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه صنعت برق استان مرکزی به توسعه زیرساخت‌های صنعت برق استان ارتباط مستقیم دارد افزود: ۲۴۹ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با اشاره به رونمایی از پروژه «رله‌های فانتی فانکشن» گفت: این پروژه با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یک شرکت دانش بنیان و شرکت برق منطقه‌ای باختر ساخته شده و تحت لایسنس هیچ شرکتی نیست و هزینه تولید آن‌ها یک پنجم رله‌های وارداتی است.

وی عنوان داشت: سرعت دسترسی و سرویس و نگهداری «رله‌های فانتی فانکشن» شاید به دو روز برسد، که امروز مرکز دیسپاچینگ برق منطقه‌ای باختر افتتاح و کلنگ ساختمان جدید این مرکز در مجموع به ارزش ۹۹۰ میلیارد ریال به زمین زده می‌شود.

کد خبر: ۱۷٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha