۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
حوادث ناشی از کار در زنجان کاهش یافته است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان :

حوادث ناشی از کار در زنجان کاهش یافته است

زنجان- جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: طی شش ماه نخست امسال، حوادث ناشی از کار در استان بیش از ۱۸ درصد کاهش یافته است.

طیب جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صیانت از نیروی کار در کارگاه‌های تولیدی و خدماتی از اولویت‌های مهم بازرسان کار است،گفت: : با ارتقای فرهنگ ایمنی کار، آموزش و رعایت درست مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست حوادث ناشی از کار به صورت محسوسی کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه بازرسان کار مهم‌ترین بازوی اجرایی در جهت نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مسائل ایمنی در کارگاه‌ها هستند،ابراز داشت: رویکرد فعالیت بازرسان کار، پیشگیری از حوادث کار به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بازرسان در جریان بازدیدها و بررسی‌های خود، راهنمایی‌های لازم را به صاحبان کارگاه‌ها و کارفرمایان می‌دهند.

جعفری با بیان اینکه طی ۶ ماه امسال حوادث ناشی از کار در استان زنجان بیش از ۱۸ درصد کاهش یافته است، تاکید کرد: قبل از شروع هر کار تولیدی و ساختمانی، موارد مربوط به ایمنی و احدها و حفاظت از نیروی کار، به نحو مطلوب باید تأمین شود.

وی افزود: ۱۶ بازرس کار در این اداره کل فعالیت دارند و به طور مستمر با حضور در واحدها و کارگاه‌ها مسائل مربوط به این حوزه را رصد می‌کنند.

کد خبر: ۱۷۷٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha