۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
شهرستان سروآباد صاحب پنجمین جایگاه عرضه فرآورده‌ های نفتی شد
با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری؛

شهرستان سروآباد صاحب پنجمین جایگاه عرضه فرآورده‌ های نفتی شد

کردستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: پنجمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در سروآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالله ‌گیتی‌منش سه شنبه در مراسم افتتاح جایگاه اختصاصی محمودی درسروآباد اظهار داشت: تعداد جایگاه های عرضه سوخت فعال در این شهرستان به پنج جایگاه  افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه  این جایگاه در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمریع احداث شده است، اضافه کرد: ظرفیت ذخیره سازی بنزین و نفت گاز در این جایگاه هر کدام ۴۸ هزار لیتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه با راه اندازی این جایگاه تعداد جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در استان به ۷۸ مورد رسید، گفت: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان در طول شبانه‌روز فعال است و مردم می ‌توانند سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

 گیتی‌منش تعداد جایگاه CNG در استان را ۵۲ باب ذکر کرد و افزود: در فروردین امسال ۱۰ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۲۶۳ مترمکعب گاز CNG در این استان مصرف شد.

وی اضافه کرد:  یک ماه نخست امسال هم مصرف گاز و هم بنزین با توجه به شیوع کرونا و ماندن مردم در خانه نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش داشته است.

رییس پخش فرآورده های نفتی ناحیه مریوان هم در این مراسم گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و فواصلی که بین جایگاه های عرضه سوخت در سروآباد وجود دارد احداث جایگاه محمودی در راستای دسترسی آسان و سریع شهروندان ضروری بود.

سید کیومرث کمالیار با اشاره به اینکه این جایگاه برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده است، افزود:  احداث این جایگاه بر منبای استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سازمان محیط زیست انجام شده و برای ایجاد آن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر: ۱۷٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha