۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
عدم موفقیت «پولکادات» در شکل دهی الگوی صعودی| احتمال ریزش ۸۰ درصدی طی ماه های آتی!
تحلیل بازار رمزارزها؛

عدم موفقیت «پولکادات» در شکل دهی الگوی صعودی| احتمال ریزش ۸۰ درصدی طی ماه های آتی!

قیمت پولکادات طی چند ماه گذشته تحت فشار شدیدی قرار گرفته و در پایین ترین سطح از ۱۳ جولای سال جاری معامله می شود و احتمال ریزش سنگین قیمت طی ماه های آتی وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت پولکادات طی چند ماه گذشته تحت فشار شدیدی قرار گرفته و در پایین ترین سطح از ۱۳ جولای سال جاری معامله می شود. این ارز ۸۸ درصد نسبت به بالاترین سطح خود در سال جاری سقوط کرده و آن را به یکی از بدترین رمزارزهای بزرگ جهان از حیث عملکرد تبدیل کرده است. توکن DOT اکنون در پایین ترین سطح از دسامبر ۲۰۲۰ معامله می شود.


آیا اکنون فرصت خوبی برای خرید است؟

همانطور که گفته شد، قیمت پولکادات طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. ابتدا، این کاهش قیمت مطابق با عملکرد سایر ارزهای دیجیتال مانند شیبا، دوج کوین، بیت کوین و کاردانو بوده و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به زیر ۱ تریلیون دلار رسیده است.

تحلیلگران در خصوص ریزش بازار رمزارزها، به عوامل متعددی مانند سیاست های افزایش نرخ بهره بانکی فدرال رزرو و پیدایش دلار بسیار قوی اشاره می کنند. شاخص دلار آمریکا به بالاترین سطح در بیش از ۲۰ سال گذشته رسیده و از لحاظ تاریخی، دارایی‌های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال، طلا و سهام تحت تاثیر این افزایش شاخص دلار، در ریزش قیمت قرار دارند.

دوم، قیمت توکن DOT نیز در چند ماه گذشته به دلیل نگرانی‌های مداوم موجود در مورد اکوسیستم پولکادات سقوط کرده است. نگاهی دقیق تر به پاراچین های برتر در اکوسیستم نشان می دهد که همه آنها در حال مبارزه برای جلوگیری از ریزش بیشتر هستند.

پیش بینی قیمت پولکادات

عدم موفقیت «پولکادات» در شکل دهی الگوی صعودی| احتمال ریزش ۸۰ درصدی طی ماه های آتی!

نمودار هفتگی نشان می دهد که قیمت توکن DOT با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند. پولکادات چند ماه پیش، یک الگوی دو قله در ۵۰.۵۵ دلار تشکیل داد که معمولاً یک علامت نزولی است. پس از آن، قیمت به زیر یقه الگوی دو قله با قیمت ۱۰.۴۳ دلار حرکت کرد. در حال حاضر نیز قیمت به محدوده زیر تمام میانگین های متحرک کاهش یافته است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت پولکادات در ماه‌های آتی کاهش بیشتری را تجربه نماید. بر اساس الگوی دو قله مذکور، سطح پشتیبانی کلیدی بعدی برای رصد بازار دات، روی ۲.۱۳ دلار خواهد بود و تنها حرکت به محدوده بالای مقاومت در ۱۰.۴۳ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۷٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha