۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
شناسایی ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

شناسایی ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در همدان

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه ۸۰۰ میلیاردتومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافته است، گفت: حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در همدان شناسایی شده است.

به گزارش بازار، علیرضا قاسمی فرزاد عنوان کرد: همدان در زمینه انجام و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشوری، از متوسط به بالا است.

وی بابیان اینکه در کارگروه نهضت ملی مسکن استان همدان تاکید شد در شهرهایی که زمین فراهم شده آن را به مردم واگذار کنیم تا خودشان ساخت و ساز را انجام دهند، گفت: حدود ۵۰۰ هکتار زمین در شهر همدان شناسایی شده و پیگیر هستیم تا آن را به بافت شهری برای ساخت مسکن الحاق کنیم.

استاندار همدان گفت: ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در شهر همدان درنظرگرفته شده که به متقاضیان داده می‌شود تا با هزینه کمتر بتوانند صاحب خانه شوند.

وی با یادآوری اینکه تجربه تلخی از ساخت مسکن مهر به خصوص در زمینه جانمایی و پیمانکاری وجود دارد، عنووان کرد: پیمانکاران، ساخت مسکن را به پیمانکاران رده دوم و سوم می‌دادند که این مساله باعث افزایش هزینه‌های ساخت برای مردم می‌شد.

استاندار همدان همچنین یادآور شد: پروژه آب‌رسانی همدان و اصلاح شبکه یک پروژه طولانی و بزرگ است که با انجام آن می‌توانیم به آب پایدار و بهداشتی دست پیدا کنیم.

وی از صبوری و همراهی مردم و همکاری کشاورزان در جریان کم آبی، تشکر و قدردانی کرد و گفت: لای‌روبی سد اکباتان در شرایط کنونی، مورد توجه و تاکید است.

استاندار همدان با بیان اینکه در مساله اختصاص بودجه برای استان همدان بهبودهایی انجام شده است، گفت: فرمانداران از ظرفیت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

کد خبر: ۱۷۷٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha