۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
مشکلات مالی ۲۰۰ طرح شاخص خراسان رضوی بررسی می‌شود
استاندار خراسان رضوی:

مشکلات مالی ۲۰۰ طرح شاخص خراسان رضوی بررسی می‌شود

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلات مالی ۲۰۰ طرح اولویت‌دار شناسایی‌شده استان در کمیته تأمین مالی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی از تشکیل کمیته تأمین مالی پروژه‌های استان به ریاست معاون امور بانکی وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۰۰ طرح مهم خراسان رضوی شناسایی‌شده‌اند و در کمیته تأمین مالی برای رفع مشکلات مالی آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی هم‌چنین با اشاره به ظرفیت های شهرستان نیشابور در مقایسه با دیگر شهرستان‌های کمتر برخوردار استان گفت: شهرستان نیشابور محل پرورش فقیهان، ادیبان و شخصیت‌های نامداری بوده است که ظرفیت قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف ازجمله گردشگری دارد؛ بنابراین زیبنده نیست که در این شهرستان حتی یک بیکار وجود داشته باشد.

رزم حسینی خط مقدم توسعه کشور را روستا برشمرد و تصریح کرد: اگر روستا آباد شود حاشیه‌نشینی و مهاجرت صورت نمی‌گیرد بنابراین انتظار می‌رود معین‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان اقدامات خود را از تعدادی روستا شروع کنند.

وی با اشاره به شرایط سخت کشور ازنظر تحریم و شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: هرجایی که فرماندار انگیزه داشت و پای‌کار بود، آن شهرستان توسعه پیداکرده است و در نیشابور هم این ظرفیت وجود دارد که رتبه اول استان در حوزه اقتصاد مقاومتی شود.

کد خبر: ۱۷٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha