۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
توسعه گردشگری سلامت در اصفهان در قالب سفرهای ارزان قیمت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

توسعه گردشگری سلامت در اصفهان در قالب سفرهای ارزان قیمت

اصفهان - ایزدی، مشاور وزیر میراث فرهنگی گفت: توسعه کمی و کیفی گردشگری داخلی در ایام پساکرونا از برنامه‌های مهم پیش روی اصفهان است و گردشگری سلامت نیز در قالب سفرهای ارزان قیمت توسعه خواهد یافت.

علیرضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به فرارسیدن روز جهانی گردشگری اظهار داشت: برنامه های متعددی در سطح استان به منظور گرامیداشت این روز برگزار می شود.

وی یکی از برنامه ها را برپایی نمایشگاه گردشگری در اصفهان دانست و ابراز داشت: این نمایشگاه با حضور ۸۰۰ نفر از فعالین این صنعت از سراسر کشور برپا می شود.

مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب ۲۰۰ غرفه برپا می شود، تصریح کرد: حضور فعالین صنایع دستی از سراسر کشور در این نمایشگاه هم از دیگر بخش های برگزاری این رویداد بزرگ اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ طرح گردشگری در سطح استان اصفهان افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: نواختن زنگ گردشگری هم از جمله دیگر برنامه های پیش‌رو برای گرامیداشت روز جهانی گردشگری است که در سطح استان اصفهان برگزار می شود.

ایزدی تاکید کرد: برگزاری کلاس آموزشی گردشگری ویژه نوجوانان در سطح دبیرستان های استان و با مشارکت جامعه راهنمایان گردشگری استان از دیگر برنامه هایی است که در هفته گردشگری برگزار می شود.

توسعه صنعت گردشگری اصفهان در قالب مثلث طلایی

وی یکی از برنامه های مهم در سطح استان اصفهان را توسعه صنعت گردشگری در قالب مثلث طلایی دانست و گفت: این موضوع در سطح استان های فلات مرکزی ایران اجرایی می شود.

مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های این استان در توسعه گردشگری سلامت تاکید کرد: زیرساخت های مناسب درمانی و حمل نقل و در کنار آن مراکز تفریحی و گردشگری فراوان در این استان باعث شده است که گردشگری سلامت بتواند آینده درخشانی در استان اصفهان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم گردشگری سلامت را در قالب سفرهای ارزان قیمت توسعه بدهیم، ابراز داشت: توسعه کمی و کیفی گردشگری داخلی به ویژه در ایام پساکرونا از حمله دیگر برنامه های استان اصفهان در ایام هفته گردشگری است.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha