۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۶
فرصت یک ماه برای ارسال مطالعات تله کابین گرگان
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد؛

فرصت یک ماه برای ارسال مطالعات تله کابین گرگان

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: آثار زیست محیطی احداث تله کابین نهارخوران توسط مشاوران معتمد ظرف یک ماه بررسی و نتایج برای تصمیم گیری به سازمان حفاظت محیط زیست ارسال می شود.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به گرگان، نقطه نظرات مختلف در خصوص تله کابین گرگان مطرح و آقای زنگانه، استاندار هم از این پروژه دفاع کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه با طرح نظرات شهردار و تیم تخصصی مدیریت شهری و سایر کارشناسان همه جوانب این طرح تشریح و هیچ بخش مبهمی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مقرر شده است تا مشاوری معتمد انتخاب و بررسی‌های زیست محیطی را انجام داده و نتیجه را برای تصمیم نهایی به رئیس محیط زیست کشور اعلام کند.

منتظری تأکید کرد: اجماع همگانی بر این نظر دارد که تله کابین یک ضرورت برای استان بوده و همه عوامل مجری و نهادهای حاکمیتی متولی بر این باور هستند که اجرای این پروژه آسیبی برای محیط زیست ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به دنبال آن هستیم که گرگان به مقصد گردشگری تبدیل شود باید جاذبه‌های آن را افزایش دهیم زیرا صرفاً جاذبه‌های طبیعی کافی نیست.

منتظری افزود: در این سفر مقرر شده تا مطالعه زیست محیطی با همکاری شهرداری و کارشناسان ظرف مدت یک ماه انجام شود و نتیجه کارشناسی را به محیط زیست اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است علی سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست ۲۴ شهریور وارد گرگان شد و از محل پیشنهادی برای دو تله کابین گرگان و علی آبادکتول بازدید کرد.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha