۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
مشکل سهمیه سوخت کشاورزان حل می شود
مدیرعامل شرکت نفت گلستان:

مشکل سهمیه سوخت کشاورزان حل می شود

گرگان- نقوی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گلستان گفت: در آینده نزدیک مشکل دریافت سوخت کشاورزان حل و پلاک گذاری آن‌ها انجام می شود تا بتوانند به صورت دائم و پایدار سوخت خود را دریافت کنند.

سجاد نقوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در آینده نزدیک مشکل دریافت سوخت کشاورزان حل و پلاک گذاری آن‌ها انجام می شود تا بتوانند به صورت دائم و پایدار سوخت خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گلستان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی متولی تایید کاربرد سوخت ادوات کشاورزی است، افزود: در حال حاضر جهاد کشاورزی نمی تواند کاربرد ادوات بدون پلاک را تایید و درخواست سوخت کند و ما در شرکت نفت، پیگیر حل این مشکل هستیم.

نقوی خاطرنشان کرد: هدف شرکت پخش فراوده‌های نفتی استان کمک به کشاورزان و اهمیت تولید و مصرف غذایی سالم در استان است که این پیگیری‌ها در اسرع وقت انجام می شود.

وی ادامه داد: مکاتبات لازم به کمیته صدف (پتروشیمی صدف) انجام می شود تا مسیری جدید برای تهیه سوخت مورد نیاز کشاورزان دیده شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان بیان کرد: در آینده نزدیک مشکل دریافت سوخت کشاورزان حل و پلاک گذاری آن‌ها انجام می شود تا بتوانند به صورت دائم و پایدار سوخت خود را دریافت کنند.

وی همچنین در خاتمه یاد آور شد: سهمیه سوخت کشاورزان به صورت فصلی است بنابراین کشاورزان تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارند سهمیه خود را دریافت کنند.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha