۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
پارتیشن شیشه ای متحرک و مزایای آن

پارتیشن شیشه ای متحرک و مزایای آن

امروزه با افزایش سرعت کار، طراحی محیط های اداری به وسیله شیشه سکوریت نیز به همراه آن تغییر کرده است.

بازار؛ گروه صنعت: امروزه با افزایش سرعت کار، طراحی محیط های اداری به وسیله شیشه سکوریت نیز به همراه آن تغییر کرده است. اتاق های شخصی بزرگ دیگر کاربرد زیادی ندارند، چرا که هم دیگر زیبا به نظر نمی‌رسند و هم کار گروهی و ارتباطات کارآمد را محدود می کنند ولی پارتیشن شیشه ای بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

به منظور همگام شدن با رشد سریع صنایع، طراحی و ساخت دفاتر اداری منعطف برای رسیدن به حداکثر رساندن ارتباطات، اسکان کارکنان بیشتر و ارائه خدمات به مشتریان بیشتر ضروری است. اینجاست که ایجاد یک فضای کاری پویا بسیار حائز اهمیت است.

پارتیشن شیشه ای متحرک و مزایای آن

پارتیشن شیشه ای متحرک ۱

داشتن پارتیشن شیشه ای متحرک نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه گامی فوق العاده در ایجاد دفتری پویا است که می تواند به توسعه و رشد کسب و کار کمک کند. برای جمع کردن پارتیشن شیشه ای متحرک، ورقه‌های تک شیشه‌ای در امتداد ریل های بالای آن می‌لغزند و به سادگی به هم فشرده سپس به زیبایی در کنار هم چیده می شوند. پارتیشن های شیشه ای متحرک مزایا و کاربردهای متعددی دارند. اگر به فکر مدرنیزه کردن فضای اداری خود هستید، در این مقاله به بررسی کاربرد پارتیشن شیشه ای متحرک و مزایای آن پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

پارتیشن شیشه ای متحرک چیست؟

پارتیشن شیشه ای متحرک قابلیت گسترش فضای زندگی یا کار را دارد. در یک محیط مسکونی، پارتیشن شیشه ای تقسیم موثر فضا را برای صاحبان خانه و دفاتر کار فراهم می کند. در محل کار، دیوارهای متحرک، با دید کامل از همه چیزهایی که در داخل یک کسب و کار اتفاق می افتد، به ایجاد مناطق کاری جداگانه کمک می کند. هنگامی که یک شرکت به فضای اضافی برای جلسات، کنفرانس ها یا سایر فعالیت های تجاری نیاز دارد، دیوارهای شیشه ای باز می شوند و به سرعت یک اتاق را ایجاد می کنند.

در حالی که پارتیشن های شیشه ای نقش مهمی در جداسازی و باز کردن فضای اتاق یا کاهش انتقال صدا بین یک اتاق به اتاق دیگر دارند، دیوارهای متحرک شیشه ای مزایای بیشتری را ارائه می دهند.

پارتیشن شیشه ای متحرک و مزایای آن

دیوایدر شیشه ای متحرک تترافرم ۱

مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک

اتاق های جلسات فوری

ساخت اتاق های جلسات فوری به این معنی است که فضای دفتر کار می تواند در صورت نیاز به محیط جدیدی تبدیل شود، به این معنی که با استفاده از پارتیشن شیشه ای متحرک اتاق های جلسه می توانند برای جلسات خاص انعطاف پذیر باشند.

به طور مثال اگر به فضای بزرگتری نیاز دارید، پارتیشن های شیشه ای فضای اداری بزرگ تری را فراهم می کنند. اگر همان فضای جلسه باید برای مراجعه کننده بعدی، کوچک باشد، پارتیشن‌های شیشه‌ای متحرک می‌توانند به راحتی محیط را کوچکتر کنند.

علاوه بر این، اگر مراجعه کننده ای شما را غافلگیر کرد، با قرار دادن یک پارتیشن، یک اتاق جلسه فوری خواهید داشت که به شما و مشتری خود اجازه می دهد تا با خیال راحت صحبت کنید.

نورپردازی بهتر

نور به دلیل شفاف بودن شیشه سکوریت، بهتر می تواند در محیط جریان یابد که این به شما امکان می‌دهد مصرف نور مصنوعی را کاهش دهید. توانایی کاهش هزینه های برق می تواند امکان سرمایه گذاری بیشتر در زمینه های کلیدی کسب و کار شما را فراهم کند.

پارتیشن شیشه ای متحرک و مزایای آن

پارتیشن شیشه ای ریلی تترافرم ۱

با پارتیشن های شیشه ای، می توانید فورا اتاق های جلسه را ایجاد کنید؛ و همچنان نور بقیه دفتر را حفظ کنید. بهترین بخش در مورد کل فرآیند این است که پارتیشن های متحرک همچنان کاهش شدید صدا را به بیرون ارائه می دهند و مانند دیوارهای سنتی حریم خصوصی را می توانند حفظ کنند.

جریان طبیعی نور که از طریق پنجره‌هایی با شیشه رنگی به فضای اتاق که با دیوارهای متحرک شیشه‌ای جدا شده است، پراکنده می‌شود و کسانی که از اتاق های مجزا استفاده می کنند، از نور خورشید بهره مند می شوند که تمرکز و فعالیت افراد را افزایش می دهد.

فضای اداری بزرگتر

داشتن پارتیشن های شیشه ای باعث می شود که اتاق های اداری در نگاه اول بزرگتر به نظر برسند. داشتن یک فضای اداری بزرگتر نیز احساسی از همراهی بیشتر و تفکیک کمتر را فراهم می کند. اینکه بتوانید همه همکاران و کارمندان خود را ببینید (حتی در جلسات) ناخودآگاه دیدگاه یک تیم را القا می کند.

هنگامی که هیچ جلسه ای برگزار نمی شود، دیوارهای شیشه ای متحرک دفتر کار را می توان تا زمانی که دوباره مورد نیاز باشد، در کنار دیوار قرار داد. این اجازه می دهد تا زمانی که مراجعه کننده ای وجود ندارد، فضای بزرگ تری در اختیار کارمندان باشد و مجدداً، داشتن یک دفتر کار بزرگ با همه کارمندان یک اتحاد ایجاد می کند و روحیه تیمی را در بین آن ها تقویت می کند.

پارتیشن شیشه ای متحرک و مزایای آن

طراحی زیبا و مدرن

همان طور که پیش از این ذکر شد، بسیاری از فضاهای اداری در حال مدرن شدن هستند. اولین قدم برای مدرن کردن دفتر، پارتیشن های شیشه ای هستند. از نظر طراحی، پارتیشن شیشه ای در نگاه اول تاثیر زیادی بر خانواده، دوستان یا مراجعه کنندگان یک کسب و کار ایجاد می کنند. چیزی که آن‌ها را بسیار محبوب کرده است زیبایی کامل آن هاست. دیوارهای متحرک کاملاً با تم های طراحی مدرن برای کسانی که به ظاهر تمیز، روشن و مدرن اهمیت می دهند، ادغام می شوند.

آن‌ها نه تنها تمیز و نرم به نظر می رسند، بلکه محیط شفافی را نیز ارائه می دهند. علاوه بر این، می توان از پارتیشن های شیشه ای رنگی و یا طرح دار استفاده کرد و زیبایی بیشتری به محیط کار بخشید.

هزینه و انعطاف پذیری

پارتیشن شیشه ای متحرک به لطف بهره مندی از نور اضافی، نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد و متعاقباً هزینه های برق را کاهش می دهد. در بیشتر موارد، تاسیسات نیازی به تغییر ساختاری در ملک ندارند؛ و پارتیشن شیشه ای در صورت گسترش یا جابجایی به راحتی جمع می شوند (و جدا می شوند).

کاهش صدا

کاهش صدای اتاق های اطراف یا دفاتر، شاید بزرگ‌ترین مزیت مرتبط با این دیوارها باشد. با عملکرد کاهش صدا تا ۵۸ دسی بل، این پارتیشن ها می توانند هر چیزی را از مکالمه معمولی گرفته تا فریاد را حذف کنند و فضاهای زندگی یا کار هماهنگ را ترویج دهید.از دیوایدرهای شیشه ای جهت تولید کابین دوش هم استفاده می شود که انواع مختلفی مانند لولایی و ریلی و ثابت دارند.

سخن پایانی

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به مزایای فراوانی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرف است. اگر به فکر ایجاد فضای اداری پویاتر هستید اما هنوز تصمیم نگرفته اید، کارشناسان تترافرم می توانند به شما کمک کنند و به سؤالات شما پاسخ دهند و در غلبه بر موانعی که فکر می‌کنید در طول فرآیند ظاهر می‌شوند، کمک کنند. تترافرم تولید کننده انواع پارتیشن شیشه ای است که می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب با خیال راحت از آن ها خریداری کنید.

کد خبر: ۱۷۷٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha