۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیلی؟

میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیلی؟

طبق بررسی هایی که صورت گرفته است، میز ناهار خوری یکی از ضروری ترین وسایلی می باشد، که می تواند در هر مکان نقش موثری را اجرا کند و کارایی های زیادی را از خود به دیگران نشان بدهد.

بازار؛ گروه صنعت: طبق بررسی هایی که صورت گرفته است، میز ناهار خوری یکی از ضروری ترین وسایلی می باشد، که می تواند در هر مکان نقش موثری را اجرا کند و کارایی های زیادی را از خود به دیگران نشان بدهد.

میز ناهار خوری امروزه نه تنها به شکل مستطیلی خلاصه نمی شود بلکه به صورت گرد هم تولید می شود و طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است اما با این وجود باز هم می توان با افرادی رو به رو شد،

که برای خرید میز ناهار خوری دچار شک و تردید می باشند؛ چرا که نمی توانند بین نیز ناهار خوری گرد و میز ناهار خوری مستطیلی یکی از آنها را انتخاب کنند و همیشه درگیر این سوال می باشند، که میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیلی؟

در مقاله ی رو به رو برای اینکه سوال شما را پاسخ بدهیم، ویژگی و قابلیت های انواع میز را برای شما ذکر کرده ایم و در آخر به یک جمع بندی نهایی از این موضوع رسیده ایم.

بنابراین اگر شما هم در تمایل به دانستن پاسخ سوال خود دارید می توانید با مطالعه ی این مقاله خیلی راحت به پاسخ خود برسید.

انواع میز ناهار خوری

میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیلی؟

میز ناهار خوری چوبی

از نظر ظاهری می توان گفت، که پایه های میز ناهار خوری چوبی، همانند نام خود از جنس چوب می باشد؛ که عبارت اند از: توسکا و راش.

این موضوع در حالی می باشد که جنس رویه میز با جنس پایه های آن کاملا فرق می کند؛ بدین صورت که در رویه میز از چوب های MDF یا HDF استفاده می کنند، که کاملا با چوب پایه های میز تفاوت دارد.

گاهی وقت ها برای اینکه جنس رویه میز ناهار خوری را از آنچه که می باشد بیشتر کنند؛ در ساخت این محصول از چوب های سوپر راش و یا حتی چوب ملچ هم استفاده می کنند.

نحوه ی اتصال پایه ها به میز به این صورت می باشد، که آنها را به وسیله ی برخی پیچ و مهره های مخصوص به یکدیگر متصل می کنند. گاهی اوقات حتی این پایه ها از میز هم جدا می باشد.

بنابراین باید به این موضوع توجه داشته باشید، که هر کدام از این میز ناهار خوری ها بر اساس ویژگی های خود کارایی متفاوتی را نیز از خود ایجاد می کنند.

میز ناهار خوری فلزی

اگر به دنبال میز هایی با تنوع بسیار گسترده می باشید، میز ناهار خوری فلزی می تواند از بهترین گزینه ها نیز برای شما با شمار آید و خیلی خوب برای شما عمل کند.

یکی از گسترده ترین کاربرد های میز ناهار خوری فلزی به رستوران ها مربوط می شود؛

چرا که میزان رطوبت در رستوران ها نسبت به دیگر مکان های خیلی زیاد می باشد؛ در نتیجه باید از میز هایی استفاده کرد، که در مقابل رطوبت مقاومت خود را از دست نداده و خیلی محکم در برابر این عامل دردسر ساز ایستادگی کند.

بر خلاف فلزی بودن جنس این می ها در رویه آنها از شیشه استفاده شده است و برای متصل کردن آنها به یکدیگر اصلا خبری از پیچ و مهره نمی باشد؛

زیرا اتصال آنها به وسیله ی چسب می باشد؛ که همین موضوع سبب شده است تا دستاویزی بر نخریدن این میز باشد،

زیرا این چسب ها با مرور زمان کم کم از پایه ها یا میز جدا می شود.

میز ناهار خوری MDF

میز ناهار خوری MDF امروزه نسبت به سایر میز ها بیشتر طرفدار دارد؛

چرا که این میز ناهار خوری از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و همین موضوع موجب شده تا از آن به عنوان پر تنوع ترین میز ناهار خوری جدید نیز یاد بشود.

اگر به لبه های این میز ناهار خوری ها دقت کرده باشید، حتما متوجه pvcهایی می شوید که بر روی آنها وجود دارد.

شاید برای شما سوال ایجاد شود، که اصلا چرا باید ازpvc در میز های ناهار خوری MDF استفاده کرد؟ در پاسخ به سوال شما باید بگوییم، که وجودpvc در میز ناهار خوری موجب می شود تا استحکام میز ناهار خوری در برابر این عوامل همچون:

رطوبت بیشتر از قبل شده و مقاومت خود را به هیچ وجه ممکن در هر صورتی از دست ندهد.

میز ناهار خوری شیشه ای

میز ناهار خوری گرد مدل شیشه ای در واقع همان میز های ناهار خوری مدل چوبی و فلزی می باشند و تنها تفاوت آنها به رویه ی شیشه ای این میز بر می گردد.

گاهی اوقات بر روی این میز ها علاوه بر شیشه چوب هم نیز قرار می دهند و گاهی نیز اصلا از چوب استفاده نمی کند و فقط از شیشه برای رویه آن استفاده می کنند.

یکی از مزیت های میز ناهار خوری شیشه ای این می باشد، که این اشتباه را برای فرد ایجاد می سازد، که میز ناهار خوری خیلی بزرگ می باشد، در صورتی که اصلا این طور نبوده و این تنها یک اشتباه می باشد.

این نوع از میز ناهار خوری معمولا برای افرادی توصیه می شود، که از کمبود جا رنج می برند؛ با استفاده از این میز می توانند فضای میز ناهار خوری خود را خیلی بزرگ تر از آنچه که می باشد، نشان دهند.

جمع بندی، میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیلی؟

میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیلی؟

اکنون نوبت آن است تا به یک جمع بندی نهایی از این موضوع مقاله برسیم.

اینکه بالاخره کدام یک از این دو میز ناهار خوری گرد یا مستطیلی برای استفاده بهتر می باشند.

با توجه به نتایجی که به دست ما رسیده است، این میز ها از نظر ظاهر یا شکل هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

پس اگر از این نظر شک و تردید دارید، باید بگوییم که انتخاب و خرید میز ناهار خوری گرد یا مستطیل به سلیقه و دکوراسیون شما مربوط می شود؛

یعنی اینکه می توانید هر کدام از آنها را با توجه به دکوراسیون مکان مد نظر خود خریداری کنید.

همچنین در فضا های زیاد استفاده کردن از میز ناهار خوری مستطیلی خیلی زیبا می باشد و در فضا های محدود معمولا استفاده از میز ناهار خوری گرد مناسب تر می باشد.

کد خبر: ۱۷۷٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha