۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
استعفای رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران| خواسته های ناروای جریانات خاص
«بازار» خبر می دهد

استعفای رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران| خواسته های ناروای جریانات خاص

رئیس سازمان نظام مهندسی تهران بعد از گذشت چند ماه از ریاست خود در این سازمان، با اعلام اینکه اجرای برخی مصوبات مغایر اصول اولیه مدیریت سازمانی است درخواست استعفا کرد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: در ۱۵ آذر ماه سال گذشته نخستین جلسه نهمین دوره هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با موضوع انتخاب هیئت‌ رییسه برگزار و رامین کرمی به عنوان رئیس جدید این سازمان انتخاب و معرفی شد.

حال بعد از گذشت چند ماه از این انتخاب رئیس مستعفی این سازمان با انتشار متن گلایه آمیز اعلام کرده است که استعفا داده است.

او در این متن استعفا اعلام کرده است:

«احتراما همانگونه که استحضار دارید در جلسه مورخه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هیئت ۵ نفره (منتخب هیئت مدیره) تصمیماتی مبنی بر عقد قرارداد همکاری با حدود ۳۳۰ نفر از مجموع ۵۲۸ نفر پرسنل خدوم سازمان، به اینجانب ابلاغ شده است که این امر نه تنها موجب چابکی اداری سازمان نمی‌شود، بلکه ادامه روندهای معیوب گذشته را به شکلی دیگر بازسازی کرده و موجبات تضعیف روابط سازمانی، دلسردی و سردرگمی نیروی انسانی و نهادینه کردن استخدام های جهت‌دار می‌شود.

به گمان اینجانب قطع ارتباط کاری با کارمندان سازمان می‌بایستی مبتنی بر ارزیابی‌های مستمر و متکی به سنجه‌های علمی و معتبر و به تبع‌ رویه‌های مصوب در نظام‌نامه‌ها و صورت جلسات و مدارک و مستندات قانونی باشد.

لذا با احترام به مصوبات هیئت مدیره، از آنجاییکه اجرای اینگونه مصوبات را مغایر اصول اولیه مدیریت سازمانی و تسلیم در برابر خواسته‌های ناروای جریانات خاص و ظلم آشکار به همکاران خدوم و صادق خود در سازمان می‌دانم، استدعا دارم لیست مذکور مورد بازنگری قرار گیرد تا از اجرای آن معذور نباشم، در صورت اصرار بر مواضع قبلی بدینوسیله استعفای خود را تقدیم می‌دارم.»

استعفای رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران| خواسته های ناروای جریانات خاص

کد خبر: ۱۷۷٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha