۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
خرید کمپرسور اسکرو و نکات مهم

خرید کمپرسور اسکرو و نکات مهم

کمپرسور اسکرو یکی از انواع کمپرسور هایی است که در صنعت از آن استفاده می شود.

به گزارش بازار، کمپرسور اسکرو یکی از انواع کمپرسور هایی است که در صنعت از آن استفاده می شود. این کمپرسور ها کاربرد بسیار گسترده ای دارند و در صنایع گوناگون از آن استفاده می شود. عملکرد این دستگاه طوری است که دو رزوه ی نر و ماده با چرخش در جهت مخالف هم ، فشار دستگاه را بالا می برند. از کمپرسور اسکرو برای صنایع بزرگ بیشتر استفاده شده و می توان از انواع مختلف این کمپرسور ها بهره برد. کمپرسور اسکرو نسبت به سایر کمپرسور ها از قطعات کمتری استفاده شده است. تنوع کمپرسور اسکرو زیاد بوده و در زمان خرید کمپرسور اسکرو باید مدل مناسب با کارایی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کمپرسور اسکرو چیست؟

کمپرسور اسکرو یکی از انواع دستگاه های کمپرسور است. کمپرسور اسکرو دستگاهی است که به وسیله ی آن فشار سیالات بالا می رود. کمپرسور اسکرو موجب متراکم سازی سیالات شده که در نتیجه فشار آن ها بالا خواهد رفت. کمپرسور اسکرو از دستگاه های با قابلیت بی نظیر است که به صورت دائم کار می باشد که موجب استفاده از آن در صنایع بزرگ شده است. مکانیزم فشرده سازی سیالات با استفاده از کمپرسور اسکرو متفاوت با سایر کمپرسور ها است. وجود دو رزوه به صورت مارپیچ و گردش ان ها سبب می شود که فشرده سازی هوا و یا سایر سیالات صورت گیرد. این دستگاه می تواند به صورت مستمر هوای فشرده را تولید کند.

عملکرد کمپرسور اسکرو

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم کمپرسور اسکرو دستگاهی است که برای افزایش فشار سیالات که قابلیت تراکم پذیری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری از صنایع نیاز به گاز فشرده بوده که با دستگاه های کمپرسور تامین می شود. از مزیت مهم کمپرسور اسکرو ، کار دائم توسط این دستگاه است. در این دستگاه گاز از سمت ورودی وارد دستگاه می شود و با عبور از مسیر حلزونی ، فشار آن بالا رفته و تراکم پیدا می کند و با اتصال محفظه ها به دهانه ی ساکشن، جریان گاز از خروجی عبور می کند. چرخش روتور ها در موتور به واسطه ی چرخش موتور انجام می گیرد. این نوع کمپرسور ها طوری طراحی شده اند که دارای مزایای دستگاه های با جابجایی مثبت و دورانی بوده و از کمپرسور اسکرو در فرآیند های مختلف صنعتی استفاده می شود.

به طور کلی کمپرسور ها در دو نوع کمپرسور های دینامیک و کمپرسور جابجایی مثبت دسته بندی می شود. کمپرسور ها در نوع داینامیک به صورت دائمی انرژی را منتقل می کنند و کمپرسور ها در نوع جابجایی مثبت به شکل متناوب این کار را انجام می دهند.

خرید کمپرسور اسکرو با توجه به کارایی مورد نظر از این دستگاه در انواع مختلفی انجام می گیرد. این دستگاه به دلیل کاربرد گسترده ای که در بخش صنایع مختلف دارد ، یکی از پر فروش ترین انواع کمپرسور ها می باشد. برای خرید خرید کمپرسور اسکرو با مراجعه به سایت مکانیکا می توانید به صوت اینترنتی سفارش خود را ارائه دهید.

مزایای کمپرسور اسکرو نسبت به کمپرسور پیستونی

  • مصرف انرژی در کمپرسور اسکرو در مقایسه با کمپرسور پیستونی ۲۵ الی ۳۰ درصد کمتر می باشد و در کنار این مزیت مهم ، بازدهی کمپرسور اسکرو بالاتر است.
  • میزان لرزش و صدا در کمپرسور اسکرو در مقایسه با کمپرسور پیستونی کمتر است زیرا هواساز پیشرفته در نظر گرفته شده است. به همین دلیل برای واحد مسکونی از کمپرسور اسکرو استفاده می شود.
  • کمپرسورهای اسکرو دارای حجم کمی هستند و فضای کمتری را نسبت به کمپرسور های پیستونی اشغال می‌ کنند.
  • بسیاری از قطعات در کمپرسور اسکرو در نوع استاتیک بوده و به همین دلیل استهلاک این قطعات نسبت به کمپرسور پیستونی کمتر است.
  • بر روی کمپرسور اسکرو می توان راحت تر از انواع دیگر ، کنترل هوا و نصب اینورتر را انجام داد.
  • از مزایای کمپرسور اسکرو می توان به کیفیت هوایی که ارائه می کند، اشاره کرد که بسیار بالا می باشد.

انتقال قدرت در کمپرسور اسکرو

انتقال قدرت در کمپرسور اسکرو روغنی به صورت مختلفی انجام می گیرد که انواع آن شامل کوپل مستقیم، تسمه و گیربکس می باشد.

  • امکان انتقال قدرت در انواع کوپل مستقیم با کوپلینگ
  • امکان انتقال قدرت در انواع تسمه ‌ای توسط پولی ‌های شیار دار و تسمه
  • امکان انتقال قدرت در انواع گیربکسی با چرخ دنده

کمپرسور اسکرو اربیت ایر Orbit Air

فروش کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو همان طور که گفته شد یکی از دستگاه های مهم و کاربردی است که در بخش صنعت از آن استفاده می شود. فروش کمپرسور اسکرو در انواع مختلفی انجام گرفته و موجب شده که این دستگاه ها در طراحی متنوع تری به تولید برسند. این دستگاه ها دارای مشخصات فنی مختلفی هستند و خرید کمپرسور اسکرو را باید با توجه به استفاده ای که از این دستگاه دارید انجام دهید. برای دریافت اطلاعات لازم با کارشناسان ما در فروشگاه مکانیکا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود. این مجموعه فروش کمپرسور اسکرو را در نمونه های با کیفیت و با عملکرد عالی ارائه می کند.

با توجه به برند های مختلف دستگاه کمپرسور اسکرو ، انتخاب یک برند معتبر بسیار مهم است. در واقع خرید کمپرسور اسکرو را حتما در نوع با کیفیت انتخاب کنید تا عملکرد خوبی را به شما ارائه دهد. برند های داخلی و خارجی زیادی در بازار وجود دارد که هر یک از نظر سطح کیفی متفاوت از دیگری هستند و با قیمت های مختلفی ارائه می شوند. برای انتخاب برند ، خارجی یا داخلی بودن آن اهمیت چندانی ندارد و نکته ی مهم کیفیت محصولات ارائه شده توسط کمپانی می باشد. برای تهیه ی انواع دستگاه های کمپرسور می توانید به فروشگاه مکانیکا مراجعه کرده و خرید کمپرسور اسکرو را با اطمینان کامل انجام دهید. این مجموعه مفتخر است با سال ها فعالیت گسترده توانسته با ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات عالی رضایت تمامی مشتریانش را به خود جلب نماید.

خرید کمپرسور اسکرو

به منظور خرید کمپرسور اسکرو ، در ابتدا لازم است اطلاعاتی را درباره ی این دستگاه به دست آورید تا انتخاب برای شما اسان تر شود. همان طور که اشاره کردیم دستگاه های کمپرسور اسکرو در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و به همین جهت فروش بالایی دارد. قیمت کمپرسور اسکرو با توجه به مدل ها مختلف آن و برند تعیین می گردد. فروشگاه های زیادی در زمینه ی فروش انواع کمپرسور ها فعالیت دارند اما تنها برخی از آن ها معتبر و قابل اعتماد هستند. ما در این مقاله می خواهیم یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده ی انواع دستگاه های کمپرسور را به شما معرفی کنیم که دارای سابقه ی طولانی مدت در بخش عرضه ی مستقیم و بی واسطه ی کمپرسور اسکرو می باشد و مشتریان زیادی دارد. این مجموعه فروشگاه مکانیکا است که مجموعه ای خوشنام و بسیار معتبر در این عرصه می باشد.

کمپرسور اسکرو

قیمت کمپرسور اسکرو

قیمت کمپرسور اسکرو بسیار متفاوت در انواع مختلف این دستگاه بوده و عوامل زیادی در قیمت کمپرسور اسکرو تاثیر گذار هستند. از عوامل موثر بر قیمت کمپرسور اسکرو می توان به برند، نوع، ظرفیت، مشخصات فنی و.... اشاره کرد. برای این که بتوانید کمپرسور اسکرو را با قیمت مناسبی تهیه کنید به شما پیشنهاد می شود که خرید کمپرسور اسکرو را از فروشگاه مکانیکا انجام دهید. برای خرید کمپرسور اسکرو به صورت اینترنتی می توانید از طریق سایت مکانیکا اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

https://mekaniikka.com/

کد خبر: ۱۷۶٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha