۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳
تشکیل الگوی کف دوقلو برای پولکادات| احتمال بازگشت قیمت زیاد است
تحلیل بازار رمزارزها؛

تشکیل الگوی کف دوقلو برای پولکادات| احتمال بازگشت قیمت زیاد است

با تمرکز سرمایه گذاران بر آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره، قیمت پولکادات به سطح حمایت مهم خود کاهش یافته و با اینحال، احتمال بازگشت قیمت از این نقطه وجود دارد.

به گزارش بازار، با تمرکز سرمایه گذاران بر آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره، قیمت پولکادات به سطح حمایت مهم خود کاهش یافت. توکن DOT با قیمت ۶.۵۷ دلار معامله می شود که کمی بالاتر از پایین ترین سطح سال گذشته یعنی ۶ دلار است. ارزش بازار این شرکت به ۷.۳ میلیارد دلار کاهش یافته که کمتر از بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی بیش از ۳۰ میلیارد دلار است.

قیمت پولکادات اخیرا به دو دلیل مهم کاهش یافته است. اول، چالش های قابل توجهی در اکوسیستم آن در حال ظهور است. آخرین داده ها نشان می دهد که پاراچین های کلیدی آن مانند Acala، Moonbeam و Efinity با مشکل مواجه شده اند.

به عنوان مثال، aUSD، یک استیبل کوین برای شبکه آکالا چند هفته پیش پیوستگی الگوریتمی خود را از دست داده و در حالی که این توکن اخیراً در روند بهبودی قرار داشته، همچنان روی ۰.۸۵ دلار معامله می شود که زیر ۱ دلار و تناسب ۱:۱ است.

مجموع ارزش قفل شده (TVL) پروژه های برتر پولکادوت به پایین ترین سطح در چند ماه اخیر سقوط کرده است. حجم قفل شده Acala از بیش از ۱.۵ میلیارد دلار به ۵۷ میلیون دلار سقوط کرده و حجم قفل شده MoonRiver نیز از بیش از ۳۸۰ میلیون دلار به حدود ۴۸ میلیون دلار کاهش یافته است.

دوم، قیمت توکن دات نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال بازار، به دلیل افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا و اکثر کشورهای صنعتی به شدت کاهش یافته است. روز چهارشنبه، فدرال رزرو تصمیم گرفت برای سومین بار متوالی نرخ بهره را ۰.۷۵ درصد افزایش دهد.

نمودار نقطه ای همچنین نشان می دهد که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی را در ماه نوامبر مجدداً ۰.۷۵ درصد و در دسامبر ۰.۵۰ درصد افزایش خواهد داد. در نتیجه، با افزایش بازده اوراق، هم ارزهای دیجیتال و هم بازار سهام تحت فشار قرار گرفته اند.

پیش بینی قیمت پولکادات

تشکیل الگوی کف دوقلو برای پولکادات| احتمال بازگشت قیمت زیاد است

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن DOT طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این هفته، توکن دات به سطح حمایت کلیدی در ۶ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح قیمت امسال بود. با اینحال، نگاه دقیق تر نشان می دهد که پولکادات یک الگوی کف دوقلو تشکیل داده که معمولاً علامت صعودی است.

بنابراین، احتمال بازگشت دات طی روزهای آینده وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح مقاومت کلیدی بعدی برای رصد روی ۱۰ دلار خواهد بود. با این حال، حرکت به زیر ۶ دلار، الگوی دوقلو را باطل می کند که در این صورت باید در انتظار ریزش بیشتر قیمت دات بود.

کد خبر: ۱۷۶٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha