۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
افزایش ۲۰۰ درصدی تولید پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ۲۰۰ درصدی تولید پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از افزایش ۲۰۰ درصدی تولید پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر خبر داد و گفت: تولید پرورش ماهی در قفس دراستان سه برابر شده است.

علی باستین درگفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی بویژه در حوزه دریایی از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان بوشهر به شمار می‌رود و باید از همه امکانات موجود در این راستا بهره ببربم.

وی افزود: پرورش انواع آبزیان در خلیج فارس و اجرای طرح‌های تجارت دریایی و تسهیل شرایط تخلیه و بارگیری کالا و همچنین تسهیل کالاهای همراه ملوان یا ته‌لنجی از اقدامات موثری است که انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بیشترین رشد و پیشرفت را در پرورش ماهی در قفس داشته‌ایم که از ۳ هزار و ۵۰۰ تن ظرفیت تولید به ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن رسیده‌ایم.

باستین از افزایش ۲۰۰ درصدی تولید پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر خبر داد و گفت: اکنون تولید ماهی سی‌باس نسبت به سال قبل سه برابر شده و رشد ۲۰۰ درصدی را ثبت کرده است.

وی یادآورشد: میگوی پرورشی نیز با راه‌اندازی سایت‌های جدید در شمال و مرکز استان، رشد چشمگیری داشته که با برداشت از این سایت‌ها، میزان برداشت میگوی پرورشی نیز مشخص می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: در سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان بوشهر، مصوبات خوبی برای اشتغال و تولید در استان داشتیم که امیدواریم با پیگیری لازم و در کمترین زمان ممکن محقق شود.

کد خبر: ۱۷۶٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha