۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
بازگشت اتریوم در پی تغییر روند بازار| تعیین نقاط حمایت و مقاومت بعدی
تحلیل بازار رمزارزها؛

بازگشت اتریوم در پی تغییر روند بازار| تعیین نقاط حمایت و مقاومت بعدی

اتریوم پس از ریزش قیمت، نهایتا از روز پنجشنبه هفته جاری موفق به بازگشت از محدوده بالای ۱۲۸۰ دلار شده و در ادامه، از ناحیه مهم SMA در بازه ۵۰ ساعته یعنی ۱۳۰۰ دلار عبور کرده و آن را شکست.

به گزارش بازار، ادغام شبکه اتریوم آن طور که پیش بینی می شد، نتوانست موفق به جلب سرمایه گذاران در بازار رمزارزها و در نتیجه افزایش قیمت شود.

عدم استقبال سرمایه گذاران از ادغام شبکه اتریوم و تغییر ماهیت آن از اثبات کار به اثبات سهام نهایتا منجر به ریزش قیمت این رمزارز به کانال ۱۲۸۰ دلاری شده و فشار فروش بر روی این رمزارز را طی این هفته تا حد زیادی افزایش داد.

پیش بینی قیمت اتریوم

اتریوم پس از ریزش قیمت، نهایتا از روز پنجشنبه هفته جاری موفق به بازگشت از محدوده بالای ۱۲۸۰ دلار شده و در ادامه، از ناحیه مهم SMA در بازه ۵۰ ساعته یعنی ۱۳۰۰ دلار عبور کرده و آن را شکست. اکنون مهمترین حمایت اتریوم روی همین نقطه مهم یعنی ۱۳۰۰ دلار قرار داشته و روندی صعودی را در پیش گرفته است.

بازگشت اتریوم در پی تغییر روند بازار| تعیین نقاط حمایت و مقاومت بعدی

در ادامه مسیر، مهمترین مقاومت پیش روی اتریوم روی ۱۳۴۰ دلار بوده و مقاومت اصلی آن نیز بین ۱۳۵۵ تا ۱۳۶۰ دلار قرار دارد.

اما در صورت عقبگرد مجدد قیمت و اصلاح آن در بازار، همچنان مهمترین نقطه حمایت این رمزارز روی ۱۳۰۰ دلار قرار داشته و این در حالیست که در صورت شکسته شدن این حمایت، نقطه بعدی حمایت آن روی ۱۲۸۰ دلار قرار دارد. اما در صورت ادامه ریزش قیمت، می توان انتظار کاهش آن تا حمایت مهم و کلیدی ۱۲۲۰ دلار را داشت.

کد خبر: ۱۷۶٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha