۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
افزایش ۵ درصدی قیمت سندباکس| روند قیمت توکن SAND هنوز صعودی نشده است
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش ۵ درصدی قیمت سندباکس| روند قیمت توکن SAND هنوز صعودی نشده است

قیمت سندباکس بیش از ۵ درصد افزایش یافت و با اینحال، هنوز نمی توان به معکوس شدن روند قیمت طی روزهای آتی مطمئن بود.

به گزارش بازار، طی دو هفته گذشته، قیمت سندباکس در بازار رمزارزها با مشکل جدی مواجه شده و همچنان در سطح حمایت ۰.۸۸ دلار معامله می شود. با این حال، قیمت سندباکس بیش از ۵ درصد افزایش یافته و به نظر می رسد روند صعودی شکل گرفته تا پایان روز ادامه یابد.

افزایش ناگهانی قیمت در بحبوحه اخباری مبنی بر تاکید کشور امارات برای ورود به فضای وب ۳ صورت می گیرد. چنین ورودی به معنای پیشرفت بزرگی برای پلتفرم‌های متاورس مانند سندباکس خواهد بود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سندباکس در حال آماده‌سازی برای ورود به بازارهای امارات متحده عربی با راه‌اندازی پلتفرمی به نام دوبی ورس» (Dubaiverse) است. سرمایه گذاران همچنین معتقدند که سندباکس نقشی کلیدی در ورود امارات به صنعت Web۳ خواهد داشت که نهایتا منجر به تقویت این پلتفرم متاورسی قدرتمند خواهد شد.

پیش بینی قیمت سندباکس

افزایش ۵ درصدی قیمت سندباکس| روند قیمت توکن SAND هنوز صعودی نشده است

علیرغم کاهش ۲۷ درصدی قیمت سندباکس در ماه آگوست، افزایش ۵ درصدی قیمت امروز یادآور این است که این پلتقرم متاورسی هنوز پتانسیل لازم برای بازیابی خود را دارد. به این نکته نیز باید توجه داشت که افزایش قیمت امروز نیز در هفته ای رخ می دهد که قیمت سندباکس به زیر سطح حمایت ۰.۸۸ دلار رسیده بود و به اعتقاد تحلیلگیران می توانست به سمت یک سقوط آزاد جدی حرکت نماید.

در حال حاضر، انتظار می رود روند صعودی امروز در جلسات آینده ادامه یابد. این نکته را نیز به یاد داشته باشیم که افزایش قیمت امروز بیشتر یک اصلاح قیمت است و نه تغییر روند. بنابراین، پیش‌بینی می شود که قیمت سندباکس طی چند روز آینده در امتداد سطح حمایت ۰.۸۸ دلار حرکت نماید.

به محض توقف معاملات در سطح حمایت، احتمال کاهش قیمت ها و ادامه روند نزولی بلندمدت بسیار زیاد است. این تحلیل تنها در صورتی باطل خواهد شد که قیمت سندباکس همچنان در حال افزایش باشد و به سطح روانی ۱ دلار برسد.

کد خبر: ۱۷۶٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha