۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
افزایش ۷ درصدی قیمت استلار در بازار ریزشی رمزارزها| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش ۷ درصدی قیمت استلار در بازار ریزشی رمزارزها| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

پس از مدت ها، توکن استلار موفق شد با ۷.۵ درصد افزایش قیمت، امید را به سرمایه گذاران خود باز گرداند و اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا روند صعودی آغاز شده فعلی ادامه خواهد داشت یا خیر.

به گزارش بازار، توکن استلار به ترتیب در نقاط حاشیه ای حمایت و مقاومت ۰.۰۹۹ دلار و ۰.۱۲ دلار معامله می شود. پس از مدت ها، این توکن موفق شد با ۷.۵ درصد افزایش قیمت، امید را به سرمایه گذاران خود باز گرداند. با این حساب به نظر می رسد می توان طی روزهای آتی، شاهد رشد بیشتر قیمت این توکن در بازار بود.

افزایش قیمت استلار در بحبوحه انتشار گزارش هایی مبنی بر انعقاد احتمالی قرارداد تجاری با تیلدا میل (Tildamail) صورت گرفته که تاثیر فاندامنتال مثبتی بر روی قیمت استلار گذاشت.

در این پروژه همکاری بیش از ۷ میلیون کیف پول استلار قادر به ارسال و دریافت دو رمزارز USDC و استلار با استفاده از امکاناتی شبیه به ایمیل خواهند بود. این سرویس، کاربران استلار را قادر می سازد تا دارایی های دیجیتال مذکور را در چند ثانیه ارسال و دریافت کنند.

پیش بینی قیمت استلار

افزایش ۷ درصدی قیمت استلار در بازار ریزشی رمزارزها| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

با نگاهی به نمودار بالا می‌توانیم متوجه شویم که قیمت‌ استلار از اواسط ژوئن در محدوده قیمتی بسیار باریک و کم نوسان بین ۰.۰۹۹ دلار و ۰.۱۲ دلار معامله می‌شوند. با این حال، با وجود معاملات افقی، استلار موفق شد هفته گذشته بیش از ۱۷ درصد رشد قیمت داشته باشد که با توجه به شرایط فعلی ناخوشایند بازار رمزارزها، پیشرفت چشمگیری به حساب می آید.

با افزایش ۷.۵ درصدی قیمت امروز نیز احتمال می رود استلار بتواند به زودی، از سطوح حمایت و مقاومت مذکور عبور کرده و نقطه مقاومت فعلی یعنی ۰.۱۲ دلار را به نقطه حمایت خود تبدیل نماید.

در صورت ادامه روند فعلی، می توان انتظار داشت که قیمت استلار به زودی به نقطه ۰.۱۳ دلار رسیده و البته در صورت شکست حمایت مهم ۰.۱۱ دلار، این تحلیل ابطال خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۶٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha