۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

گزارشِ بدهی‌ها و مطالباتِ دولت و شرکت‌های دولتی در بهار ۱۴۰۱ روی میز رئیس جمهور

گزارشِ بدهی‌ها و مطالباتِ دولت و شرکت‌های دولتی در بهار ۱۴۰۱ روی میز رئیس جمهور

گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ (سه ماهه اول) از سوی وزارت اقتصاد (خزانه داری کل کشور) تهیه و برای رئیس جمهور ارسال شد.

به گزارش بازار، گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی برای دوره منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ (سه ماهه اول) به منظور ارائه به کمیسیون های ذیربط در مجلس شورای اسلامی در خزانه داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهیهای عمومی و روابط مالی دولت) تهیه و با تایید وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رئیس جمهور ارسال شد.

تهیه این گزارش در اجرای حکم بند (ب) ماده ( ۱ ) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱۳۹۴ و آیین نامه اجرایی آن انجام شده است.

شایان ذکر است در اجرای این تکلیف قانونی مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت نسبت به راه اندازی سامانه مربوط در سال ۱۳۹۵ (در بستر شبکه دولت) اقدام و از این طریق با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانها، تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار فقره گزارش الکترونیکی فصلی (سه ماهه) و سالانه از دستگاههای اجرایی سراسر کشور (بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه گزارشگری) دریافت شده است که بر مبنای آن بالغ بر ۳۳ فقره گزارش جامع بدهیها و مطالبات دولت و شرکتهای دولتی در مقاطع فصلی و سالانه تهیه و برای مراجع قانونی مربوطه ارسال شده است.

کد خبر: ۱۷۶٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha