۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
لزوم شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنعت در استان همدان
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنعت در استان همدان

همدان - استاندار همدان بر لزوم شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنعت در این استان تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارائه مشوق‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی مشارکت کنند.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان همدان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌نظیری در حوزه گردشگری و صنعت استان همدان وجود دارد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارائه مشوق‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های دولتی عاملی مهم در راستای افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان است، گفت: علاوه بر جذب سرمایه‌گذاران، خدمات ارائه‌ شده باید بر اساس استانداردهای رایج باشد تا بتوان سرریز گردشگران به استان و همچنین هزینه‌کرد آن‌ها را افزایش داد.

استاندار همدان ادامه داد: سرمایه‌گذاران خارجی بعد از اعتبارسنجی می‌توانند در فضاهای منحصر به فرد استان مانند پیست اسکی، تپه هگمتانه و غار علیصدر با حمایت دستگاه‌های مربوطه سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه ارتقا و بهبود خدمات گردشگری مورد توجه جدی مدیران قرار بگیرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی توسعه گردشگری منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

کد خبر: ۱۷۶٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha