۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
ضعف زیرساخت ها در سواحل مکران| نهادهای خدمت رسان برای رفع محرومیت ها ورود کنند
نماینده مردم چابهار:

ضعف زیرساخت ها در سواحل مکران| نهادهای خدمت رسان برای رفع محرومیت ها ورود کنند

چابهار- سعیدی، نماینده مردم چابهار با اشاره به اینکه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سواحل مکران باید تلاش بیشتری انجام شود، گفت: زیرساختها در این منطقه دارای پایین ترین شاخص ها  است.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با اینکه سواحل مکران دارای قابلیتها و پتانسیلهای طبیعی و انسانی بالایی است اما زیرساختها در این منطقه دارای پایین ترین شاخص ها است.

نماینده مردم چابهار با اشاره به زیرساختهای مورد نیاز، گفت: شش شهرستان همجوار با سواحل مکران دارای کمترین زیرساختها در حوزه های مختلف راه، آب، برق و آموزش هستند.

سعیدی با تاکید بر ورود نهادهای خدمت رسان برای جبران محرومیتها در این منطقه، افزود: برای اجرای طرح های عمرانی در شش شهرستان حوزه انتخابیه نیازمند ماشین آلات سنگین هستیم.

وی تصریح کرد: احداث شش باب مدرسه شش کلاسه در شش روستا، احداث شش مرکز جامع سلامـت در شش روستا، احداث شش بوستان روستایی در شش روستا، احداث یک سازه بتنی جهت مهــار آب رودخانه باهـو در راستای معیشت ده‌ها هزار نفر از مردم منطقه ضروری است.

وی تصریح کرد: تامین یک پکـیج آب شیرین کن با ظرفیت ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر مکعب جهت تامین آب مصـرفی بیمارستـان امام عـلی (ع) چابهار در دست پیگیری است.

کد خبر: ۱۷۶٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha