۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
آشنایی با محصولات فوراور لیوینگ

آشنایی با محصولات فوراور لیوینگ

در چند سال اخیر با وجود وسعت برندهای تقلبی و قاچاق، انتخاب یک برند مناسب برای مکمل های غذایی، محصولات پوست و مو، مراقبت های شخصی و ... از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

به گزارش بازار، در چند سال اخیر با وجود وسعت برندهای تقلبی و قاچاق، انتخاب یک برند مناسب برای مکمل های غذایی، محصولات پوست و مو، مراقبت های شخصی و ... از اهمیت بالایی برخوردار شده است. در انتخاب یک محصول مشتریان عوامل مختلفی همچون نام برند، قیمت، کیفیت و موارد دیگر را مدنظر قرار می دهند. شرکت فوراور لیوینگ از جمله شرکت هایی می باشد که تمامی محصولات آن طبیعی بوده و در سراسر جهان از جمله ایران طرفداران زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با کمپانی فوراور لیوینگ و محصولات آن با ما همراه باشید.

معرفی شرکت فوراور

کمپانی فوراور لیوینگ یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده محصولات طبیعی از قبیل محصولات پوست و مو، مراقبت های شخصی، تناسب اندام و ... می باشد. تمامی محصولات این شرکت بر پایه ژل خالص گیاه آلوئه ورا و عسل می باشد به طوری که در ترکیبات برخی از این محصولات از ۹۷.۵ درصد آلوئه ورا استفاده شده است.

شرکت فوراور یکی از بزرگترین شرکت هایی می باشد که مزارع اختصاصی برای کشت گیاه آلوئه ورا را در اختیار دارد. همین موضوع باعث شده، این شرکت به یکی از بزرگترین تامین کننده محصولات آلوئه ورا در جهان تبدیل شود. این کمپانی در طول ۴ دهه فعالیت خود توانسته است گواهینامه و تاییدیه های متعدد بین المللی همچون گواهینامه حلال، گواهینامه IACS، گواهینامه فری پارابن و ... را دریافت کند. اگر می خواهید در مورد نمایندگی فوراور در ایران اطلاعاتی کسب کنید پیشنهاد می کنیم مقاله نمایندگی محصولات فوراور در ایران را مطالعه کنید.

معرفی محصولات فوراور

محصولات شرکت فوراور با استفاده از مواد طبیعی همچون فرآورده های زنبور عسل، آلوئه ورا و سایر گیاهان طبیعی تولید می شود. گیاه آلوئه ورا بیش از ۴۰۰ گونه متنوع دارد که هر یک، خواص و فواید خاص خود را دارد. آلوئه باربادنسیس یکی از گونه های بسیار مرغوب این گیاه می باشد که قدرت آرام بخشی و درمانی بالایی دارد. شرکت فوراور کلیه محصولات خود را با استفاده از این گونه از گیاه آلوئه ورا تولید نموده است.

نوشیدنی های خالص فوراور

آشنایی با محصولات فوراور لیوینگ

نوشیدنی ‌های فوراور دسته ‌ای از تولیدات این شرکت هستند که با استفاده از آلوئه ورا واقعی به حفظ سلامت مصرف کنندگان کمک شایانی می‌ کنند. نوشیدنی ‌های خالص فوراور سرشار از ویتامین‌ ها، مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن است؛ از این رو به مرور زمان بدن را بطور کامل پاکسازی نموده و به طبع آن جذب مواد مغذی و انواع ویتامین ‌ها را افزایش می ‌دهد. این کار مزایا و نتایج مثبت فراوانی را به همراه دارد که از جمله آنها می ‌توان به کنترل اشتها و بهبود تناسب اندام اشاره کرد.

محصولات زنبور عسل فوراور

فرآورده های مختلفی از زنبور عسل به دست می آید که از معروف ترین این محصولات می توان به عسل و موم آن اشاره کرد. زنبور عسل به غیر از این محصولات، فرآورده های دیگری نیز دارد که می توان به ژل رویال، گرده، بره موم و ... اشاره کرد. کمپانی فوراور این نیاز را پاسخ داده و بخشی از محصولات خود را به حفظ تناسب اندام و کنترل وزن تخصیص داده است.

مکمل های غذایی فوراور

مکمل های غذایی مجموعه ای از ویتامین ها، مواد معدنی و مفید همچون اسیدهای آمینه برای سلامتی بدن هستند که کنار وعده های غذایی اصلی استفاده می شوند. بسیاری از افراد تصور می کنند که می توانند به عنوان جایگزین وعده های مغذی از این مکمل ها استفاده کنند که این تصوری اشتباه است. این در حالی است که مکمل های غذایی تکمیل کننده رژیم غذایی بوده و بهتر است در کنار وعده های اصلی و مغذی استفاده شوند.

شرکت فوراور تمامی مکمل های غذایی خود را از ترکیب عصاره خالص آلوئه ورا با چندین ترکیب گیاهی دیگر تولید کرده است. این کار با هدف اثرگذاری مکمل ها و پیشگیری از ابتلا به بیماری های ناشی از کمبود مواد مغذی انجام شده است.

محصولات تناسب اندام فوراور

در سال های اخیر داشتن تناسب اندام به دغدغه بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است. همه ما در اطراف خود، با افرادی روبرو شده ایم که آن فرد با گرفتن رژیم غذایی و مصرف داروهای نامناسب، کاهش یا افزایش وزن ناگهانی را تجربه کرده است که این تغییرات ناگهانی باعث به خطر افتادن سلامتی شخص شده و عامل اصلی بیماری های دیگر در فرد می شود.

بخشی از محصولات کمپانی فوراور به حفظ تناسب اندام و کنترل وزن تخصیص داده شده که همین امر توانسته است این محصولات را همراه با سلامتی به مشتریان خود ارائه دهد. همان طور که آگاه هستید، تناسب اندام تنها به کاهش وزن محدود نبوده و در برخی از موارد افزایش وزن را نیز شامل می شود. محصولات تناسب اندام فوراور برای افراد هر دو دسته کارآمد بوده و به خوبی پاسخگوی نیاز آن ها است.

محصولات مراقبت شخصی فوراور

آشنایی با محصولات فوراور لیوینگ

در سال های اخیر کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت مراقبت های شخصی اطلاع نداشته باشد و اکثر مردم در مورد این موضوع آگاهی پیدا کردند و حداقل موارد ضروری در بهداشت فردی را رعایت می کنند. در این مورد رعایت بهداشت فردی و استفاده از محصولات مرغوب و با کیفیت پررنگ‌تر شده است.

همان طور که قبلا به آن هم ذکر کردیم، کلیه محصولات کمپانی فوراور لیوینگ بر پایه مواد گیاهی و کاملا ارگانیک تولید می شوند که در ترکیبات محصولات شخصی فوراور همانند سایر محصولات فوراور از عصاره خالص ژل گیاه آلوئه ورا استفاده شده است.

محصولات مراقبت از پوست فوراور

پوست ما همانند سایر اعضای بدن نیاز به مراقبت و تغذیه مناسب دارد که همین موضوع در سال های اخیر به یکی از دغدغه های همه افراد تبدیل شده است به طوری که همه افراد فارغ از جنسیت به دنبال راهی برای حفظ و سلامتی پوست خود هستند. اهمیت مراقبت از پوست زمانی دوچندان می شود که بدانیم پوست دست و صورت هر روز در معرض تماس با انواع آلودگی ها قرار دارند.

شرکت فوراور با بهره گیری از ژل خالص آلوئه ورا، انواع محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالایی را ارائه نموده است. ترکیبات به کار رفته در تولید این محصولات کاملا ارگانیک بوده و تماما بر پایه مواد طبیعی و گیاهی می باشد.

محصولات فوراور خوبه؟

در مورد کیفیت و خوب بودن محصولات فوراور، باید این نکته را ذکر کرد که تمامی مشتریان این کمپانی حاضر به استفاده از محصولات شرکت دیگری نیستند. با توجه به اینکه تمامی محصولات این شرکت قیمت بالایی دارند اما در مقایسه با رقبای خود از کیفیت و تاثیر مثبت بالایی که دارند، مقرون به صرفه می باشد. بعد از ۴ دهه فعالیت کمپانی فوراور، کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی می باشد.

آیا محصولات فوراور تقلبی هستند؟

به دلیل اینکه شرکت فوراور لیوینگ در آمریکا مستقر است بسیاری از مردم دغدغه اصل یا تقلبی بودن آن را دارند. ذکر این نکته الزامی می باشد به دلیل وارد کردن این محصولات از طریق نمایندگی‌های اصلی فوراور در ترکیه و امارات به کشور و همینطور سیاست کمپانی فوراور که باید اطلاعات محصول بر اساس زبان مقصد نمایندگی‌های اصلی باشد؛ اطلاعات درج شده بر روی محصولات فوراور به زبان‌های ترکی و عربی می‌باشد.

کد خبر: ۱۷۶٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha