۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
معرفی صرافی امن خرید تتر با قابلیت نمایش قیمت لحظه‌ای

معرفی صرافی امن خرید تتر با قابلیت نمایش قیمت لحظه‌ای

تتر یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار کریپتو، یک استیبل کوین به نام تتر USDT را منتشر می‌کند.

به گزارش بازار،‌ تتر یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار کریپتو، یک استیبل کوین به نام تتر USDT را منتشر می‌کند. این پروتکل به صرافی رمز ارز Bitfinex متصل است، زیرا دارای همان شرکت مادر، iFinex.Inc است که در سال ۲۰۱۲ در هنگ کنگ تاسیس شد و در جزایر ویرجین بریتانیا به ثبت رسیده است. تاریخچه تتر به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد، زمانی که برای اولین بار یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار به نام realcoin در شبکه بیت کوین منتشر کرد تا به انتقال ارزهای فیات در بلاک چین کمک کند. بعداً در همان سال، realcoin به تتر تغییر نام داد. (Tether به شرکت صادرکننده اشاره دارد، در حالی که تتر یا USDT نشانه است.)

تاریخچه و مفهوم تتر

تتر در سال ۲۰۱۴ به عنوان realcoin شروع شد و اولین توکن‌ها در سال ۲۰۱۵ در شبکه بیت کوین توزیع شد. این یکی از اولین ارزهای دیجیتال و یکی از اولین استیبل کوین‌های موفق بود. نه تنها از نظر فناوری انقلابی بود، بلکه فهرستی از بنیانگذاران معتبر از جمله مدیر بنیاد بیت کوین، براک پیرس، داشت. با این حال، به همان سرعتی که به موفقیت رسید، شک و جنجال به دنبال داشت که با توجه به میزان بررسی دقیق سکه به عنوان اولین استیبل کوین محبوب، جای تعجب ندارد.

آیا باید تتر را معامله کنم یا بفروشم؟

تتر نسبت به بسیاری دیگر از ارزهای رمزپایه نوسانات کمتری دارد، فقط به این دلیل که مستقیماً به یک ارز فیات مرتبط است. بنابراین، اگر به خرید یا تجارت Tether فکر می‌کنید، نباید انتظار یک سود بادآورده یا نوع نوسانی را که ممکن است از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا دوج کوین مشاهده کنید، داشته باشید.

علاوه بر این، عناصر سفته‌بازی بسیار کمی برای Tether وجود دارد که آن را به یک سرمایه‌گذاری نسبتاً امن و پایدار در ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. برخی حتی آن را شبیه خرید و نگهداری پول نقد یا ارز خارجی دیگر می‌دانند. برای مثال، اگر نوسانات زیادی را در بازار دلار آمریکا یا یورو پیش‌بینی می‌کنید، این می‌تواند سرمایه‌گذاری ارزشمندی باشد.

نکاتی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

چه سال‌ها است که روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اید یا به تازگی شروع به کار کرده‌اید، باید آموزش بیشتری در این حوزه ببینید و خود را آپدیت کنید.

معرفی صرافی امن خرید تتر با قابلیت نمایش قیمت لحظه‌ای

قبل از سرمایه گذاری در Tether چه نکاتی را در نظر بگیرید

تتر را می‌توان در اکثر صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال خریداری کرد، اما آیا با توجه به تاریخچه و چشم‌انداز آن باید سرمایه گذاری کرد؟ تتر، علی‌رغم داشتن مشکلات زیادی در گذشته، همچنان یک ارز دیجیتال بسیار پایدار است که علیرغم پشت سر گذاشتن مشکلات خود حداقل تا کنون باثبات مانده است.

اگرچه رقبا در طول سال‌ها ظاهر شده‌اند، تتر همچنان بزرگترین استیبل کوین است و به طور گسترده برای تجارت، وام و کسب سود استفاده می‌شود. تتر به طور بالقوه می‌تواند به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پرخطرتر به دلیل مشکلاتی که در زمینه شفافیت دارد در نظر گرفته شود، اما همچنان در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم است.

آیا تتر سرمایه گذاری خوبی است؟

با توجه به اینکه انتظار می‌رود ارزش تتر منعکس‌کننده ارزش دلار آمریکا باشد، «سرمایه‌گذاری در تتر» روش درستی برای سود بسیار زیاد نیست. تتر به عنوان راهی برای جبران نوسانات عمل می‌کند و کاربردهای متفاوتی در بازار کریپتو نسبت به سایر کوین‌ها دارد. به عنوان مثال، می‌توانید در صرافی در USDT نیز سود کسب کنید و کوین‌های خود را در جریان وام‌دهی بکار ببندید، در حالی که ارزش دارایی اساسی در طول زمان مانند ارزهای دیجیتال افزایش یابد، شما از طریق وام‌دهی تتر کسب سود کنید.

تتر را از کجا بخریم؟

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، می‌توانید تتر را از طریق هر صرافی جهانی مانند Kraken ،Binance یا Kriptomat خریداری کنید. بیشتر صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهانی به همین شکل عمل می‌کنند. شما یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید، اطلاعات شخصی خود را پر می‌کنید و حساب خود را با استفاده از ارز فیات تامین می‌کنید. سپس می‌توانید از وجوهی که سپرده گذاری می‌کنید برای خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند تتر استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که تتر را از یک کارگزاری خریداری خواهید کرد و نه مستقیماً از بلاک چین. هنگامی که صاحب Tether در یک صرافی جهانی هستید، می‌توانید آن را به ارزش بازار معامله کنید یا بیشتر بخرید. همچنین ممکن است بخواهید از یک کیف پول رمزنگاری برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری خود استفاده کنید. شما نمی‌توانید سهام کسری تتر را خریداری کنید و هیچ مقدار ثابتی از ارز دیجیتال موجود نیست. Tether نیز قابل استخراج نیست.

اما از آن‌جایی که ما در شرایط تحریم قرار داریم، نمی‌توانیم از صرافی‌های خارجی نام برده برای خرید تتر استفاده کنیم. به همین منظور، بهتر است از صرافی‌های ایرانی نظر صرافی ارز دیجیتال والکس استفاده کنیم. این صرافی امن، قابلیت خرید تتر با نمایش لحظه‌ای قیمت آن را برای شما فراهم می‌کند.

سایر ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال والکس عبارتند از:

  1. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  2. امکانات پیشرفته برای معاملات
  3. عمق بازار و حجم معاملات بالا
  4. سپرهای امنیتی مدرن
  5. تنوع کوین و سبد معاملات
  6. کیف پول اختصاصی
  7. احراز هویت سریع
کد خبر: ۱۷۶٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha