۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
بهترین مشاور املاک در لاهیجان

بهترین مشاور املاک در لاهیجان

در حال حاضر خیلی از افرادی که در شهر های بزرگ زندگی میکنند برای فرار از ازدحام و شلوغی و آلودگی بسیار زیاد این شهر ها به خرید ملک در شمال کشور مخصوصا گیلان روی آورده اند.

به گزارش بازار، میتوان مشاور املاک کاشانه لاهیجان با بیش از ۲۵ سال سابقه در حوزه ملکی در شهرستان لاهیجان و استفاده از روش های نوین و بکار گیری کادر جوان به عنوان بهترین مشاور املاک در لاهیجان نام برد، ما هر روزه شاهد نقل و مکان افراد زیادی از شهرها و استان های مختلف به استان گیلان خصوصا شهر زیبای لاهیجان هستیم و در هنگام چنین سرمایه گذاری هایی لازم است که حتما از یک مشاور املاک خوب و حرفه ای کمک بگیریم، املاک کاشانه لاهیجان به عنوان بهترین مشاور املاک در لاهیجان مورد توجه عوام مردم قرار گرفته است دلیل انتخاب املاک کاشانه به عنوان یک مشاور املاک خوب در لاهیجان داشتن ملک در بازه های قیمتی متفاوت و ... است، همچنین در دهه اخیر به دلیل رونق خرید و فروش ملک نقش مشاور املاک در معاملات مسکن بیشتر و مهم تر شده است. یک مشاور املاک باید مهارت و خصوصیت های لازم و مهم را در شغل خود داشته باشد تا بتواند در دنیای فروش ملک در بین رقبای خود موفق باشد و پیشرفت کند. این روزها نیز با توجه به گستردگی پلتفرم های هوشمند برای خرید و فروش ملک و با توجه به دسترسی همه به اینترنت، اکثرا آگاهی لازم در ارتباط با معاملات ملکی و انواع آن را دارند و این اطلاعات روز به روز بیشتر هم میشود. خوشبختانه تیم حرفه ای املاک کاشانه لاهیجان نیز از این قاعده مستثنی نیست، در واقع به این معنی می باشد که خریداران و حتی خود مشاوران ملکی از همه نظر آگاه هستند. در حال حاضر خیلی از افرادی که در شهر های بزرگ زندگی میکنند برای فرار از ازدحام و شلوغی و آلودگی بسیار زیاد این شهر ها به خرید ملک در شمال کشور مخصوصا گیلان روی آورده اند. بعضا برای اقامتی کوتاه در ماه و بعضا برای اقامت دائم در این شهر ها به دنبال خرید ویلا و آپارتمان در لاهیجان هستند و به دنبال یک مشاور املاک حرفه ای برای خرید ملک میگردند املاک کاشانه لاهیجان نیز در رتبه بهترین مشاور املاک در لاهیجان برای خرید ملک در لاهیجان قرار گرفته است. خیلی از افراد هم هستند که امکان زندگی دائم در این مناطق را ندارند بنابراین برای خرید ویلا و یا زمین به شمال کشور و مخصوصا استان گیلان سفر میکنند و با خرید ویلا ساخته شده و آماده برای آینده سرمایه گذاری میکنند و برخی دیگر با خرید زمینی در گیلان سرمایه گذاری میکنند که بعد ها میتوانند ویلا مورد نظر خود را با سلیقه شخصی خود در آن بسازند. در واقع با خرید ملک چه ویلا و چه زمین و حتی آپارتمان در گیلان هم جایی برای اقامتی کوتاه مدت و گذراندن تعطیلات خود دارید و هم سرمایه گذاری برای آینده خود انجام میدهید. توجه داشته باشد که با توجه به نوسانات بازار، خرید ملک در گیلان یکی از گزینه های خوب برای سرمایه گذاری می باشد. یک از شهر هایی که میتوانید در آن با خرید ملک سرمایه گذاری کنید شهر لاهیجان در استان گیلان می باید که دارای طبیعتی بکر و سرسبز می باشد. شهر لاهیجان که به بام سرسبز گیلان نیز مشهور است دارای انواع زمین و ویلا و آپارتمان با قیمت های مناسب می باشد. برای این که بتوانید ملکی خوب و مناسب را خریداری کنید نیازمند مشاور املاکی مناسب، خوب، صادق و مورد اعتماد هستید. در سطح شهر لاهیجان مشاور های املاک زیادی وجود دارد که با توجه به فاکتور هایی که از قبل گفته شد میتوانید بهترین مشاور املاک در لاهیجان را پیدا کنید. املاک کاشانه لاهیجان با سال ها تجربه در زمینه املاک میتوان گفت یکی از بهترین مشاوراملاک در لاهیجان محسوب می شود.

در حال حاضر خیلی از افرادی که در شهر های بزرگ زندگی میکنند برای فرار از ازدحام و شلوغی و آلودگی بسیار زیاد این شهر ها به خرید ملک در شمال کشور مخصوصا گیلان روی آورده اند. بعضا برای اقامتی کوتاه در ماه و بعضا برای اقامت دائم در این شهر ها به دنبال خرید ویلا و آپارتمان در لاهیجان هستند و به دنبال یک مشاور املاک حرفه ای برای خرید ملک میگردند املاک کاشانه لاهیجان نیز در رتبه بهترین مشاور املاک در لاهیجان برای خرید ملک در لاهیجان قرار گرفته است. خیلی از افراد هم هستند که امکان زندگی دائم در این مناطق را ندارند بنابراین برای خرید ویلا و یا زمین به شمال کشور و مخصوصا استان گیلان سفر میکنند و با خرید ویلا ساخته شده و آماده برای آینده سرمایه گذاری میکنند و برخی دیگر با خرید زمینی در گیلان سرمایه گذاری میکنند که بعد ها میتوانند ویلا مورد نظر خود را با سلیقه شخصی خود در آن بسازند. در واقع با خرید ملک چه ویلا و چه زمین و حتی آپارتمان در گیلان هم جایی برای اقامتی کوتاه مدت و گذراندن تعطیلات خود دارید و هم سرمایه گذاری برای آینده خود انجام میدهید. توجه داشته باشد که با توجه به نوسانات بازار، خرید ملک در گیلان یکی از گزینه های خوب برای سرمایه گذاری می باشد. یک از شهر هایی که میتوانید در آن با خرید ملک سرمایه گذاری کنید شهر لاهیجان در استان گیلان می باید که دارای طبیعتی بکر و سرسبز می باشد. شهر لاهیجان که به بام سرسبز گیلان نیز مشهور است دارای انواع زمین و ویلا و آپارتمان با قیمت های مناسب می باشد. برای این که بتوانید ملکی خوب و مناسب را خریداری کنید نیازمند مشاور املاکی مناسب، خوب، صادق و مورد اعتماد هستید. در سطح شهر لاهیجان مشاور های املاک زیادی وجود دارد که با توجه به فاکتور هایی که از قبل گفته شد میتوانید بهترین مشاور املاک در لاهیجان را پیدا کنید. املاک کاشانه لاهیجان با سال ها تجربه در زمینه املاک میتوان گفت یکی از بهترین مشاوراملاک در لاهیجان محسوب می شود.

بهترین مشاور املاک در لاهیجان

لاهیجان بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری و زندگی

شهر لاهیجان یکی از گزینه های بسیار عالی برای خرید ملک و سرمایه گذاری می باشد. با توجه به نزدیک بودن لاهیجان به شهر رشت مرکز استان گیلان و همینطور نزدیک بودن به ساحل دریا طرفداران زیادی را در بین خریداران و سرمایه گذاران پیدا کرده است و از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. زمین های این منطقه جزو حاصل خیز ترین زمین هاست که برای کشاورزی و استفاده به عنوان باغ چایی بسیار مناسب می باشد. همچنین زمین هایی با موقعیت عالی و در منطقه ای جنگلی و بکر برای ساخت ویلا دارد. این مزایا باعث میشود تا لاهیجان از هر نظر برای خرید و سرمایه گذاری عالی باشد اما دقت کنید برای خرید ملک به هر مشاور املاکی نمیتوانید اعتماد کنید. ممکن است اگر در مشاور املاک خود دقت نکنید نتیجه سرمایه گذاری و خرید ملکتان با ضرر و زیان باشد نه سود! برای همین توصیه میکنیم برای خرید آپارتمان در لاهیجان به املاک کاشانه لاهیجان سر بزنید و با توجه به بودجه ای که دارید از کم ترین قیمت تا بالاترین قیمت موجود، در املاک کاشانه میتوانید ملک مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر شما هم نیازمند اطلاعات بیشتر برای خرید ملک در این شهر هستید و میخواهید بدانید چرا با توجه به شهر های ساحلی و... باید در لاهیجان سرمایه گذاری کنید، به برخی از دلایل برای خرید ملک میپردازیم: لاهیجان یکی از قطب های گردشگری استان گیلان و یکی از مهم ترین شهر های این استان می باشد که با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعتی دلنشین و بکر میتواندگزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد چرا که اضافه شدن روز افزون تعداد گردشگران در این منطقه باعث بالا رفتن قیمت ملک میشود و از این بابت که ممکن است ارزش ملکتان پایین بیاید نگرانی وجود ندارد.

بهترین مشاور املاک در لاهیجان

چرا به املاک کاشانه لاهیجان برای خرید ملک مراجعه کنیم؟

مهم ترین و بزرگترین مشخصه یک مشاور املاک خوب این است که باید حتما مورد اعتماد باشد و در کار خود صادق باشد و درست عمل کند. در حرفه مشاور املاک، بهترین ویژگی و بزرگترین سرمایه برای یک مشاور صادق بودن و مورد اعتماد بودن اوست که میتواند باعث خوش نامی مشاور شود. مشاور املاکی که دروغ نمیگوید و در عوض سعی دارد بهترین کار خود را برای مشتری انجام دهد میتواند در طی مدت زمان کمی شغل خود را گسترش دهد. خوشبختانه همانطور که در بالا هم گفته شد املاک کاشانه لاهیجان یکی از املاک های حرفه ای لاهیجان در زمینه خرید ویلا در لاهیجان، آپارتمان و زمین است که به راحتی می تواند به شما برای خرید ملک در لاهیجان مشاوره دهد. یکی دیگر از ویژگی های مشاور املاک خوب داشتن اطلاعات به روز است مشاور املاکی شغلی است که هر روز درگیر تغییرات و استثناعات میشود پس یک مشاور املاک خوب باید اطلاعات خود را در زمینه معاملات ملکی و زمینه های مرتبط بالا برده و با آمادگی کامل در مقابل مشتری باشد. علاوه بر روش های سنتی آگاهی بالا یک مشاور از روند خرید و فروش ملک و... و. در ایران و حتی به صورت بین المللی باعث جدب اعتماد مشتری می شود و در مورد شرایط بازار و قیمت ها، فروش ملک و انتخاب ملک مناسب مشتری، راهنمایی مشتری با مستندات و مدارک واضح در مورد بازار و وضعیت خرید و فروش ملک و اطلاعات مفید و مناسب در مورد تبصره های ملکی و قوانین موجود اطلاعات مهم و واجبی را به مشتری میدهد و در آخر یک مشاور املاک خوب موظف است اطلاعات و آگاهی مشتری خود را در موارد مرتبط بالا ببرد و دارای راه حل های بسیار در زمان ارائه مشاوره به مشتری باشد و اطلاعات کافی و مرتبط با حوزه مسکن را داشته باشد که بتواند آن را به زبانی راحت برای مشتری خود بازگو کند و همچنین یک مشاور املاک خوب باید آماده پاسخگویی به همه سوالات مشتری باشد و جواب کامل و واضح و روشنی برای ابهامات و سوالات مشتری داشته باشد.

مهندس رضا رضایی خلیق

جناب آقای رضا رضایی خلیق در ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۴ در لاهیجان یکی از شهرستان های استان گیلان و عروس زیباترین استان کشور دیده به جهان گشود، مهندس رضایی کارآفرینی است که اثبات کرده است برای موفق شدن نیازی به الگوهای قدیمی نیست، وی با ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه خرید و فروش ملک در شهرستان زیبای لاهیجان جز اولین مشاورین املاک این شهرستان محسوب میشود که با بکار گیری هوشمندانه کادر جوان و متخصص و سیستم نوین به عنوان فعال ترین بنگاه املاک لاهیجان مشغول به فعالیت میباشند و شایان ذکر است مهندس رضایی حدودا ۲۰ سال است که پروانه کسب مشاور املاک خود را اخذ نموده است، اقا رضایی فقط در حوزه خرید و فروش ملک نمیباشد بلکه به صورت کاملا تخصصی و مهندسی بالغ بر ۱۵ سال است که در حوزه ساخت و ساز نیز ورود کرده است و در همین راستا ایشان عضو انجمن انبوه سازان گیلان می باشد و همچنین باید اشاره داشت که حوزه ساخت و ساز را به صورت سنتی ادامه نداده و مدرک مهندس پایه یک نظام مهندسی ساختمان گیلان و مهندسی برق را دارا می باشد.

علاوه بر مدیریت مشاور املاک کاشانه لاهیجان واقع در میدان معلم به سمت مقبره کاشف السلطنه، باید به سمت ها و سوابق مدیریتی مهندس رضایی اشاراتی داشت که مدیر عامل شرکت عمرانی کاشانه سازان لاهیج و مدیر عامل شرکت میلاش سازند پارس کادوس نیز اشاره کرد، مهندس رضا رضایی معتقد است که باید برای رسیدن به اهداف تلاش و پشت کاری فوق العاده داشت، و خودش می گوید بعد از توکل به خدا با پشتکار به اهدافش رسیده است و با مسافرت به کشور های اطراف همیشه به دنبال ترکیب ایده ها مرتبط با حوزه های مسکن و مدیریتی می باشد و همچنین در پاسخ به عوامل موفقیت خود به جوان گرایی، صداقت و احترام به مشتری اشاره میکند.

کد خبر: ۱۷۶٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha