۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
استخدام ۹۵ درصدی نیروی بومی در شرکت فولاد جهان آرا| اولویت اشتغال با خرمشهر و آبادان است
مدیر منابع انسانی شرکت فولاد جهان آرا اروند خبر داد؛

استخدام ۹۵ درصدی نیروی بومی در شرکت فولاد جهان آرا| اولویت اشتغال با خرمشهر و آبادان است

خرمشهر- کعبی پور، مدیر منابع انسانی شرکت فولاد جهان آرا اروند از استخدام ۹۵ درصدی نیروهای بومی شهرستان های خرمشهر و آبادان خبر داد.

محمد کعبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اینکه شرکت فولاد جهان آرا اروند یکی از شرکت‌های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده و در راستای محرومیت‌زدایی از منطقه و به کارگیری نیروی متخصص بومی به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: این شرکت اولین آزمون استخدامی به منظور راه‌اندازی شرکت را آذرماه سال ۱۴۰۰ برگزار کرد و طی آن ۱۰۸ نفر نیروی متخصص جذب شدند که ۹۵ درصد از این استخدامی‌ها بومی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و ۵ درصد نیز از نیروهای متخصص صنعت فولادسازی در استان خوزستان هستند.

وی افزود: فرآیند برگزاری آزمون بدین صورت است که پس از انتشار آگهی استخدامی در سایت رسمی شرکت، روزنامه‌های کثیر الانتشار محلی و درج آگهی در سطح شهرهای خرمشهر و آبادان، اقدام به برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش می‌شود و در ادامه دو تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده پس از کسب امتیاز قبولی و تایید مدارک هویتی به مصاحبه تخصصی دعوت شده و نهایتا از پذیرفته شدگان معاینات طب صنعتی جهت سنجش سلامت جسمی، توانایی انجام کار و روانشناسی اخذ شده و در ادامه برای دیدار با هیئت مدیره شرکت معرفی می‌شوند.

مدیر منابع انسانی شرکت فولاد جهان آرا اروند ادامه داد: همچنین انجام مراحل گزینش و اخذ تاییدیه حراست از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از دیگر الزامات استخدامی است.

کعبی پور از برگزاری آزمون استخدامی دوم شرکت فولاد جهان آر اروند در روزهای پایانی مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: دفترچه آزمون نیمه اول مهرماه منتشر خواهد شد که طی آن ظرفیت استخدامی ترجیحا به نیروی بومی تخصیص داده شده است و نتایج آن بر روی سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد.

وی توضیح داد: ملاک بومی بودن، شهر محل تولد، شهر محل تحصیل(حداقل ۲ مقطع) و یا احراز حداقل ۵ سال سکونت در شهرستان است.

کد خبر: ۱۷۶٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 2
      والله من متاهل دوتا بچه هم دارم سالم سالم خدا را شگر مارا نمبرن سرکار میرم دم در پالایشگاه تا ساعت ۳ انچا میشینیم ما را کسی نمبره سرکار نه متعاد هستم نه سیگار و نه شر والله تو ابادان شهرسنانی اوردن یکی از مسولین در بخش پایشگاه سلحشور هستن که همه شهر ایذه اورده دارن تو پالایشگاه کار میکنم برای ما جا نیست این هم شماره من هستن کسی کار سراغداره خبرم کنه ۰۹۳۷۰۵۲۴۰۸۹
    • فواد IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      بخدا همش دروغه همه شهرستانی اره قبلن وقتی کار سخت بود. اولاش بودیم بعد همه رو زدن بیرون رفتن از شهرستان اوردن. بخدا همه دروغ میگن. ما خرمشهریا و ابادانیا همیشه حقمون خوردن
    • جاسم فاضلی نسب IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      سلام من متاهلم سه فرزند دارم ساکن آبادان فقد میتونم بگم از بیکاری و شرمندگی زن و بچه هام کمرم داره میشکنه
    • محمدامین IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      2 0
      ای کاش بفکرمردم خرمشهر و آبادان به گفته رهبرفقط بومی ببرن ماکه مدارک دادیم خبری نشده