۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
اشتغال بیش از ۶۰۰۰ نفر در صنعت مبل عطاآباد| کمبود نیروی کار چالش روستا است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

اشتغال بیش از ۶۰۰۰ نفر در صنعت مبل عطاآباد| کمبود نیروی کار چالش روستا است

گرگان- عادلی، عامل توسعه خوشه مبلمان عطاآباد از اشتغال بیش از شش هزار نفر در صنعت مب روستای عطاآباد آق قلا خبرداد و گفت: تامین نیروی انسانی از دغدغه های مهم این روستا است.

زلیخا عادلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ورود دانشگاه باعث پیشرفت علمی و تخصصی روستای عطاآباد و چندین روستای پیرامونی فعال در صنعت مبل خواهد شد.

عامل توسعه خوشه مبلمان عطاآباد افزود: بیش از شش هزار نیروی شاغل در عطاآباد فعال بوده و اما همچنان تامین نیروی انسانی از دغدغه های مهم این روستا است.

وی با تاکید بر رشد فزاینده بخش های تخصصی مبلمان در منطقه، گفت: توسعه روستای عطاآباد به گونه ای است که روستاهای همجوار هم به تاسی از این رشد و توسعه، فعالیت های گسترده ای را در سایر بخش های تخصصی صنعت مبلمان همچون رنگرزی، روکوبی و یا بخش های مشابه را در مناطق خود انجام داده اند.

عادلی بیان کرد: همزمان با پیشرفت و توسعه صنعت مبلمان عطاآباد در روستاهای همجوار هم تحولات اقتصادی مطلوبی را شاهد هستیم که بیانگر ظرفیت های بی نظیر صنعت مبل است.

عامل توسعه خوشه مبلمان عطاآباد اظهارکرد: یکی از مباحث توسعه خوشه ای، توسعه همه جانبه که در این خصوص دانشگاه ها می توانند برای رسیدن به اهداف ویژه فرهنگی و آموزشی خوشه مبلمان عطا آباد، کمک شایانی کنند.

کد خبر: ۱۷۶٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha