۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
حمایت از تولید در نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/ شهرک صنعتی «یاسوج ۴» آماده سرمایه گذاری شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

حمایت از تولید در نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/ شهرک صنعتی «یاسوج ۴» آماده سرمایه گذاری شد

یاسوج - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارآفرینان‌، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در نواحی صنعتی استان حمایت می شوند.

سید هاشم موسوی جهان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در توسعه صنعتی پیشرو هدفگذاری های مختلفی در بخش شهرک صنعتی یاسوج ۴ با ظرفیت بسیار مناسب انجام شده است.

موسوی جهان آباد ابراز داشت: با توجه به محدودیت های واگذاری در شهرک صنعتی یایسوج ۳، نگاه ما بر توسعه ظرفیت های دیگر شهرک ها بوده که ارتقای زیرساختی شهرک صنعتی یاسوج ۴ و سقاوه در دستور کاری قرار گرفت.

موسوی جهان آباد گفت: در همین راستا زیرساخت های شهرک یاسوج ۴ رشد یافته و آماده جذب سرمایه گذار با حمایت و نگاه ویژه به جهش تولید هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سال ۹۸ توسعه زیر ساخت های شهرک صنعتی یاسوج ۴ با تکمیل آسفالت و کانال سیلاب از طریق مناقصه انجام شده است، اظهار داشت: این شهرک موقعیت مناسبی برای تولید و رشد صنعت استان دارد.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی کار، ابراز داشت: شناسنامه «HCE» و ممیزی ایمنی دو ناحیه صنعتی در استان عملیاتی شد.

موسوی جهان آباد اظهار کرد: در همین راستا با تهیه بانک اطلاعاتی، شناسنامه «HCE»  و ممیزی ایمنی در دو ناحیه محقق و اجرایی شده است.

کد خبر: ۱۷٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha