۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
خانواده های دارای چند قلو در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شوند
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده های دارای چند قلو در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شوند

یاسوج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح حمایت از خانواده های دارای چند قلو در استان توسط ستاداجرایی فرمان امام اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، شایان نادری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خانواده هایی که در سال جاری صاحب فرزندان سه قلو یا بیشتر شده اند می توانند برای دریافت حمایت به ستاد مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این طرح از سوی بنیاد پانزده خرداد این ستاد و برای تحقق یکی از سیاست های مجموعه ستاد اجرایی در زمینه حمایت از خانواده های پر جمعیت اجرا می شود، گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه اقلام این بسته ها از محصولات تولیدکنندگان داخلی تامین می شود.

نادری تصریح کرد: این ستاد در راستای حمایت از خانواده ها، ۱۰ میلیون ریال به ازای هر فرزند و تامین پوشک و شیر خشک تا شش ماهگی نوزادان را هدیه می دهد و برای دریافت این بسته حمایتی، خانواده ها مدارک هویتی شامل شناسنامه والدین و فرزندان خود را به این ستاد در یاسوج تحویل دهند.

وی افزود: براساس این طرح همچنین یک بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک تا سن دو سالگی به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha