۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
پرداخت خسارت بابت تاخیر ۱۰ ساعته به مسافران معراج

پرداخت خسارت بابت تاخیر ۱۰ ساعته به مسافران معراج

شرکت هواپیمایی معراج اعلام کرد: بر اساس آنچه که در آیین نامه حقوق مسافر آمده، نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام خواهیم کرد.

به گزارش بازار، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج گفت: به دلیل نقص فنی که برای ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ هواپیمایی معراج ایجاد شد تاخیرات پیاپی برای پروازهای این شرکت هواپیمایی به وجود آمد.

وی گفت: از مجموع ۱۴۷پروازی که تاکنون به مقصد نجف داشتیم تنها ۶ پرواز با تاخیر روبرو شده و از این تعداد، ۲ تاخیر بلند مدت داشتیم.

به گفته این مسئول در جلسه صبح امروز این شرکت مقرر شد خسارت تاخیر به مسافران شرکت هواپیمایی معراج به مقصد نجف پرداخت شود و بر اساس آنچه در حقوق مسافر پروازهای خارجی درج شده، اقدام به پرداخت خسارت می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از مسافران پذیرایی صورت نگرفته بیان کرد: بر اساس اطلاعاتی که از همکاران بازرگانی شرکت دریافت کردیم پذیرایی از مسافران صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، پرواز هواپیمایی معراج به شماره ۴۸۰۲ به مقصد تهران ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز گذشته، با ۱۰ساعت تاخیر صورت گرفت و مسافران به خبرگزاری صداوسیما اعلام کردند هیچ نوع پذیرایی از آنها در ساعات اولیه صورت نگرفته و پس از اعتراض مسافران غذای موکب ها به آنها داده شده است.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha