۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
برگزاری اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا در مهر ماه
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران خبر داد

برگزاری اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا در مهر ماه

کرج- رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران گفت: برگزاری اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا در مهر ماه سال جاری فرصتی برای معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی فعالان این عرصه است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، محسن امینی در سومین نشست هم‌اندیشی اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا که در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد این رویداد را فرصتی برای بیان مطالبات بخش خصوصی برشمرد و افزود: برای حضور مقامات ملی از جمله وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این اجلاس رایزنی‌هایی در حال انجام است، بدین منظور با توجه به ضرورت انعکاس مطالبات و دغدغه‌های فعالان بخش خصوصی به مسئولان مربوطه در مورد خلاهای قانونی و اجرایی موجود در صادرات محصولات کشاورزی و غذایی، لازم است که اطلاعات مورد نظر دسته‌بندی و مشخص شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اهداف و برنامه‌های اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا بررسی و تعیین شده است، گفت: تولیدکنندگان، صنعتگران و صادرکنندگان بسیاری در نقاط مختلف کشور با کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی ایران در ارتباط هستند و بدین منظور این کمیسیون رسالت دارد تا در راستای افزایش سطح آگاهی، دانش و اطلاعات فعالان این عرصه گام بردارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران ضمن تشریح بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده برای اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا به مواردی مانند برپایی نمایشگاه ظرفیت‌های صادراتی این محصولات اشاره کرد و گفت: در این رویداد پنل‌های آموزشی و جلسات هم‌اندیشی نیز برگزار خواهد شد.

برگزاری اجلاس تجارت محصولات کشاورزی در تاریخ ۲۷ مهرماه

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری انجمن‌ها، تشکل‌ها و اتاق‌های بازرگانی استانی توانمندی‌های صنعت کشاورزی و غذای کشور به خوبی نمایش داده شود و افزود: از سویی این اجلاس می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات سازنده در بخش‌های تولیدی مورد نظر باشد.

لازم به توضیح است که اجلاس تجارت محصولات کشاورزی غذا در تاریخ ۲۷ مهر ماه سال جاری به میزبان اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha