۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
خدمات و امکانات هتل کوثر اصفهان

خدمات و امکانات هتل کوثر اصفهان

هتل بین‌المللی کوثر اصفهان یکی از اولین هتل‌های پنج ستاره ایران و جزو هتل های خوب اصفهان است.

به گزارش بازار، هتل بین‌المللی کوثر اصفهان یکی از اولین هتل‌های پنج ستاره ایران و جزو هتل های خوب اصفهان است. این هتل در سال ۱۳۵۰ با نام شرایتون شروع به فعالیت کرد. پس از پیروزی انقلاب به مجموعه هتل‌های پارس پیوست و به هتل پارسیان کوثر تغییر نام داد. هتل کوثر اصفهان در یک موقعیت جغرافیای عالی و درکنار سی‌وسه‌ پل قرار دارد. فضای داخلی هتل بسیار زیبا و شیک است؛ در محوطه نیز فضای سبز ایجاد شده و باغ کوچکی وجود دارد. این هتل با مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع امکانات زیادی را در خود جای داده و خدمات گسترده ای را به میهمانان خود عرضه می‌کند که به شرح زیر است.

اصفهان به دلیل توریستی بودن هتل های خوب زیادی دارد از جمله رزرو هتل عباسی اصفهان که میتواند تجربه یک اقامت عالی را برای شما داشته باشد.

واحدهای اقامتی

هتل کوثر برای بالا نگه داشتن سطح کیفیت و رضایت میهمانان خود مورد بازسازی قرار گرفته است. در این هتل دو ساختمان وجود دارد؛ ساختمان اصلی که بنای قدیمی هتل می‌باشد و ساختمان فیروزه که در زمان بازسازی بخش اصلی، به هتل اضافه شده است. هتل کوثر اصفهان در مجموع ۲۲۵ واحد اقامتی دارد که شامل سوئیت معمولی، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و اتاق‌های دو تخته می‌شوند. نمای اتاق‌ها رو به سی‌وسه پل و باغ هتل است. ازجمله امکانات واحدهای اقامتی می‌توان به صندوق امانات الکترونیکی، اینترنت پرسرعت، تلوزیون ال سی دی، سیستم تهویه متبوع، سیستم اعلان و اطفاء حریق، پنجره‌های دو جداره، مینی بار و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل پارسیان کوثر چندین رستوران دارد؛ رستوران‌های مختلف با فضا و منو غذایی متفاوت که پاسخ‌گوی انواع سلیقه‌ها می‌باشد. رستوران پارسه سیمین در طبقه همکف هتل آماده پذیرای از میهمانان در ۲۴ شبانه روز است و علاوه بر صبحانه، نهار، شام صبحانه آلاکارت را از دو نیمه شب تا شش صبح سرو می‌کند. رستوران سنتی سرو نیز در باغ مصفای هتل قرار دارد و غذاهای اصیل ایرانی به ویژه غذاهای محلی اصفهانی مانند بریانی را سرو می‌کند.

خدمات و امکانات هتل کوثر اصفهان

معماری زیبای رستوران سرو در کنار اجرای موسیقی سنتی لحظات دلنشینی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. رستوران ایتالیایی پارمین سبز نیز در باغ هتل قرار دارد. این رستوران با ارائه انواع غذاها از جمله استیک، پیتزا، پاستا آماده سرویس‌دهی به میهمانان برای شام است. رستوران فصلی آبشار نیز در مجاورت استخر هتل قرار دارد که انواع کباب را به همراه نان داغ سرو می‌کند. علاوه بر این رستوران‌ها لابی لانژ فیروزه یا (کافی‌شاپ فیل‌مریت) نیز مناسب جلسات و ملاقات با افراد است. این کافی‌شاپ با سرو انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌ها به پذیرای از میهمانان خود می‌پردازد.

سالن کنفرانس

در هتل کوثر دو سالن کنفرانس به نام‌های چشم انداز و میخک وجود دارد. سالن چشم انداز به مساحت ۷۰۰ متر مربع در طبقه هفتم هتل قرار گرفته است و نمایی مشرف به سی‌وسه پل دارد. این سالن در ساختمان اصلی واقع شده است و مناسب برای برگذاری انواع مراسمات ازجمله اجتماعات خانوادگی، ضیافت، همایش، ورکشاپ و نمایشگاه می‌باشد. ظرفیت سالن چشم انداز ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر است. سالن میخک نیز با مساحت ۲۳۰ متر مربع در ساختمان اصلی هتل قرار دارد. این سالن کوچکتر از سالن چشم انداز است و مناسب برای برگذاری همایش، ورکشاپ، سمینار و نمایشگاه می‌باشد. سالن میخک ۶۰ تا ۸۰ نفر ظرفیت دارد که بسته به چیدمان صندلی‌ها متفاوت است. علاوه برا این دو سالن، سالن فیروزه نیز در طبقه ششم هتل قرار دارد و با ظرفیت ۱۵ نفر مناسب برگذاری جلسات کوچک‌تر است.

خدمات و امکانات هتل کوثر اصفهان

مجموعه ورزشی

از دیگر امکانات هتل کوثر اصفهان می‌توان به مجموعه ورزشی رویال آرنا اشاره کرد. این مجموعه ورزشی مجهز برای تندرستی و رفاه میهمانان هتل ساخته شده است که استخر، سونا، جکوزی و سالن بدن سازی از جمله امکانات آن هستند. مجموعه ورزشی رویال آرنا در طبقه دوم ساختمان فیروزه قرار دارد و خدمات این مجموعه همه روز در سانس‌های مختلف برای آقایان و بانوان در دسترس است.

کیلینیک دندان پزشکی

مطب دندان پزشکی دنیای لبخند یکی از امکانات ویژه هتل کوثر است. این کیلینک در کنار کادر دندان پزشکی مجرب همه‌ی خدمات عمومی و تخصصی اعم از درمانی و زیبای را ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که در کلینیک دندان پزشکی لبخند همه‌ی خدمات از جمله جراحی، ایمپلنت، درمان ریشه و...طبق جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا انجام می‌شود.

دیگر امکانات هتل

از دیگر امکانات هتل کوثر می‌توان به پارکینگ روباز و پارکینگ طبقاتی مسقف، کافی‌نت، انبار چمدان، لاندری، دستگاه خود پرداز بانک، فروشگاه، خدمات بیداری، اطلاعات و نگهبانی ۲۴ ساعته و تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد. هتل کوثر اصفهان با عرضه انواع خدمات و امکانات، اقامتی بدون دغدغه همراه با آسایش و رفاه را برای میهمان خود به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha