۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
عقب‌افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در استان سمنان جبران شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

عقب‌افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در استان سمنان جبران شود

سمنان – سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال زودبازده در استان گفت: عقب‌افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس در کمترین زمان ممکن جبران شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور صبح دوشنبه در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده در سالن کوثر استانداری ضمن بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در کنار تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس، برای تحقق شعار سال و جهش تولید باید به‌صورت مستمر در تلاش باشند، اظهار داشت: عقب‌افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس  با تلاش دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن جبران شود.

وی با تأکید بر اینکه وزارت کشور ۳۰ اولویت در حوزه اقتصادی را به استان‌های کشور برای تحقق شعار سال ابلاغ کرد که باید به‌صورت ویژه و مستمر برای تحقق این راهبردها اقدام شود، افزود: تدوین برنامه‌های مشخص و عملیاتی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید و رونق کسب‌وکار در استان سمنان در دستور کار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان رفع موانع تولید مهم‌ترین گام برای ایجاد رونق و جهش در تولید ملی است، تصریح کرد: نگاه ویژه به بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری، واحدهای صنفی و تولیدی استان برای تحقق شعار سال شود و با عزم ملی و اقدام جهادی می‌توان برای رونق و آبادانی روزافزون در کشور تلاش کرد.

خجسته پور بابیان اینکه استاندار سمنان در همایش استانداران سراسر کشور، عضو گروه اقتصادی خواهد بود، تأکید کرد: پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی برای جهش تولید در قالب مشخص و عملیاتی در این همایش مطرح و تبادل‌نظر خواهد شد.

کد خبر: ۱۷٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha