۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
اعزام قریب به ۳۵هزار زائر حسینی با ۲۳۵ پرواز به عتبات
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها خبر داد

اعزام قریب به ۳۵هزار زائر حسینی با ۲۳۵ پرواز به عتبات

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برقراری ۲۳۵ پرواز برای اعزام ۳۴هزار و۷۱۸ هزار زائر حسینی از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت به عتبات خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رستمیان مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌ها و مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام اعزام و پذیرش زائران اباعبدالله الحسین(ع) از فرودگاه‌های کشور به عراق اظهار کرد: تاکنون قریب به۳۵ هزار زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها به عتبات اعزام شده اند.

رستمیان گفت: ا این لحظه برای پرواز های اربعین که از تاریخ ١٢ شهریور شروع شده و تا ۳۰ شهریور ادامه خواهد داشت، ۸۶۶ مجوز پرواز ورودی و خروجی برای انجام پروازهای اربعین از ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صادر شده است.

وی افزود: تا این لحظه تعداد ۳۴هزارو ۷۱۸ زائر با ۲۳۵ پرواز از شهرهای بندرعباس، اراک، اردبیل، ارومیه، شاهرود، اصفهان، تبریز، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گرگان، رشت، لار، لامرد، مشهد، مهرآباد و یزد به سرزمین عتبات اعزام و تعداد ۲۶ هزار و۴۴۸ زائر به وطن بازگشتند.

کد خبر: ۱۷۵٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha