۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
محورهای توسعه اقتصادی استان سمنان تدوین شد/ ضرورت حمایت از تولیدکنندگان
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

محورهای توسعه اقتصادی استان سمنان تدوین شد/ ضرورت حمایت از تولیدکنندگان

سمنان – مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای ایجاد رونق اقتصادی در استان گفت: محورهای توسعه اقتصادی تدوین شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی سلامتی صبح دوشنبه در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده در استان سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری با اشاره به تدوین محورهای توسعه اقتصادی اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان برای رفع مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه رفع موانع تولید به‌عنوان یک برنامه محوری در فعالیت‌های اقتصادی استان سمنان در اولویت است، تصریح کرد: موانع موجود برای تحقق شعار جهش تولید با هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی و تولیدکنندگان قابل‌رفع شدن است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به اینکه پیگیری برای کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باید همچنان تداوم یابد، افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این راستا مشارکت و همکاری مطلوبی داشته باشند.

سلامتی بابیان اینکه هرساله در تأمین برخی از کالاها و اقلام غذایی در کشور مشکلاتی وجود دارد که باید از هم‌اکنون با انجام اقدام‌های کاربردی به این دغدغه پایان داد، خاطرنشان کرد: کرونا و تحریم‌های اقتصادی مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است.

ضرورت ایجاد اشتغال زودبازده در استان سمنان

 مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: استانداری در نشست‌های تخصصی، پیگیری‌های لازم را برای تحقق شعار سال و جهش تولید انجام می‌شود.

مهدی بندر آبادی بابیان اینکه جهش تولید و حفظ اشتغال در بخش صنعت، کشاورزی، اصناف و ... نیازمند عزم همگانی است، افزود: استانداری با پیگیری مستمر برای تحقق شعار سال و ایجاد جهش تولید در تلاش است و رفع موانع موجود در مسیر تولیدکنندگان و صنعتگران در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان استان سمنان، تمام‌قد و در چارچوب قانون و اختیار در کنار تولیدکنندگان هستند، اضافه کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، علاوه بر جبران مشکلات اقتصادی در بخش‌های مختلف به دلیل شیوع کرونا ویروس، برای ایجاد اشتغال زودبازده اقدام کنند.

کد خبر: ۱۷٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha