۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
 کارخانه قند یاسوج به همت ستاد اجرایی فرمان امام در دهه فجر به بهره برداری می رسد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کارخانه قند یاسوج به همت ستاد اجرایی فرمان امام در دهه فجر به بهره برداری می رسد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه قند یاسوج به همت ستاد اجرایی فرمان امام در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی احمدزاده بعدازظهر یکشنبه در ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: چندین ابر پروژه از جمله پتروشیمی گچساران، سد چم‌شیر، جاده پاتاوه- دهدشت و کارخانه قند یاسوج در سطح استان احداث و در مرحله پایان قرار دارند و این پروژه ها در سفر یک روزه رئیس جمهور در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

استاندار با بیان اینکه در حوزه کشاورزی ۵۰ مرغداری باید ایجاد شود، گفت: تاکنون در این راستا کاری انجام نگرفته و با توجه به مشکل اشتغال در اکثر شهرستان‌ها این کار هر چه سریعتر انجام شود.

احمد زاده افزود: روند جذب اعتبارات نقد و اسناد خزانه استان در حال انجام است و ظرف روزهای آینده ۱۰۰ درصد اعتبارات باید جذب شود.

وی اظهار داشت: مدیران خبرهای خوبی از جذب اعتبارات اسناد خزانه و نقد داشتند و از آنها می‌خواهم امروز و فردا همه تلاش خود را انجام دهند.

استاندار تصریح کرد: مبادله موافقت ‌نامه‌های سال ۱۴۰۱ نیز سریع تر انجام شود و بخش اقتصادی نیز اهتمام بیشتری در حوزه سرمایه‌گذاری داشته باشد.

احمد زاده از مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پیشرفت کارخانه قند و کارخانه گیاهان دارویی در گچساران قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۷۵٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha