۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
آغاز ساخت ۱۴۵۰۰ مسکن برای فرهنگیان در شهرهای جدید
خبرگزاری بازار گزارش می دهد

آغاز ساخت ۱۴۵۰۰ مسکن برای فرهنگیان در شهرهای جدید

امروز در حالی ساخت ۱۴۵۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان آغاز می شود که در این مرحله بیشترین سهم مربوط به شهرهای جدید با ۸۱۸۱ واحد مسکونی است.

خبرگزاری بازار_ عملیات اجرایی احداث ۱۴ هزار و ۵۶۴ واحد مسکونی برای فرهنگیان در سراسر کشور امروز در حالی با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد که در این مراسم ۸ هزار واحد مسکونی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد. و بیشترین سهم ساخت مسکن برای فرهنگیان در شهرهای جدید خواهد بود. 

بیشترین تعداد این واحدهای مسکونی در شهر جدید فولادشهر با تعداد سه هزار واحد مسکونی است.

بر اساس گزارشی که شرکت عمران شهرهای جدید منتشر کرده است در شهرهای جدید ۶ استان تهران ،خوزستان، فارس ، آذربایجان شرقی ، اصفهان کهگیلویه و بویراحمد قرار است ۸۱۸۱ واحد مسکونی برای فرهنگیان احداث خواهد شد.

قرار است در استان تهران در شهر جدید پرند ۵۰۰ واحد مسکونی، در استان فارس برای شهرهای قیر ۶۰ واحد مسکونی ، پاسارگاد ۶۰ واحد مسکونی ، صدرا یک هزار واحد مسکونی ، در استان خوزستان بدای شهرهای دزفول ۱۲۸ واحد مسکونی، خرمشهر ۲۰ واحد مسکونی؛ شوشتر ۶۴ واحد مسکونی، بهبهان ۶۴ واحد مسکونی ، رامشیر ۶۴ واحد مسکونی ، شیرین شهر ۵۰۰ واحد مسکونی و رامین ۱۸۲۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد.

در این تقاهمنامه ای که امروز به امضاء وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش رسید قرار است در آذربایجان شرقی و در شهر جدید سهند ۱۰۰۰ واحد ؛ در استان اصفهان برای شهر جدید فولادشهر ۳۰۰۰ واحد مسکونی و در استان کهگیلویه و بویر احمد قرار است ۷۲۱ واحد مسکونی و در شهرهای یاسوج، گچساران ، باشت و دهدشت احداث شود.

کد خبر: ۱۷٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha