۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
سرمایه گذاری ۴۹۱ میلیون دلاری برای تولید خودروهای الکتریکی
توسط جنرال موتورز صورت می گیرد

سرمایه گذاری ۴۹۱ میلیون دلاری برای تولید خودروهای الکتریکی

شرکت خودروسازی جنرال موتورز به تازگی اعلام کرده که  ۴۹۱ میلیون دلار برای کمک به تولید خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می کند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت جنرال موتورز به تازگی اعلام کرده که ۴۹۱ میلیون دلار برای تقویت تولید قطعات فولادی و آلومینیومی برای محصولات آینده از جمله خودروهای الکتریکی در کارخانه های ماریون سرمایه گذاری خواهد کرد.

این سرمایه گذاری برای خرید و نصب دو خط پرس جدید، ارتقاء کامل پرس و قالب، بازسازی و گسترش فضای تاسیسات به مساحت حدود ۶۰۰۰ فوت مربع استفاده خواهد شد. این خودروساز اعلام کرد که کار بر روی این تاسیسات اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

مرکز ماریون متال جنرال موتورز که در سال ۱۹۵۶ شروع به کار کرد، قطعات ورق فلزی را برای چندین کارخانه مونتاژ جنرال موتورز تولید می کند تا از تولید خودروهای شورولت، بیوک، جی ام سی و کادیلاک پشتیبانی کند. این مرکز در حال حاضر بیش از ۷۵۰ کارگر دارد.

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی جنرال موتورز با فروش نزدیک به ۵۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو الکتریکی در سال ۲۰۲۱، توانسته فروش خودروهای الکتریکی خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به دو برابر افزایش دهد. بر این اساس پیش بینی می شود این شرکت خودروسازی در سال ۲۰۲۲ نیز کارنامه فروش درخشانی از خود بر جای بگذارد.

کد خبر: ۱۷۵٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha