۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
لیست پر درآمد ترین مشاغل دنیا فاش شد

لیست پر درآمد ترین مشاغل دنیا فاش شد

در این مقاله قصد داریم به معرفی لیستی از آن‌ها بپردازیم. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید از بین شغل‌هایی که معرفی می‌شوند، با توجه به علاقه و سلیقه خود یک شغل پردرآمد انتخاب کنید.

به گزارش بازار، ‌همه افراد در زمان انتخاب رشته تحصیلی به آینده شغلی خود فکر می‌کنند و یکی از مهمترین معیارهای انتخاب شغل برای بیشتر انسان‌ها، میزان درآمدی است که از طریق انجام شغل مورد علاقه خود به دست می‌آورند. برای دستیابی به پر درآمد ترین مشاغل دنیا باید به سختی تلاش کرد و مراحل تحصیلی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

البته در زمان انتخاب شغل علاوه بر بازار کار و میزان درآمد باید به علاقه شخصی، انگیزه‌های درونی و بیرونی خود نیز توجه داشته‌باشید. بدون علاقه حتی با پیداکردن پر درآمدترین شغل‌های دنیا نیز از زندگی لذتی نخواهید برد. پردرآمدترین شغل‌ها بیشتر در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، مهندسی، پزشکی، مالی، حقوقی و مجازی هستند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی لیستی از آن‌ها بپردازیم. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید از بین شغل‌هایی که معرفی می‌شوند، با توجه به علاقه و سلیقه خود یک شغل پردرآمد انتخاب کنید و دانش و مهارت‌های خود را در حوزه همان شغل افزایش دهید و اگر قصد دارید شما هم صاحب شغلی پر درامد بشید از طریق صفحه طراحی سامانه با ما در ارتباط باشید.

به نقل از مدیارست یکی از پردرامد ترین و بهترین شغل هایی که میتوانید داشته باشید این هست که فروشگاه و کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید. مدیارست شرایط ویژه ای برای صاحبین مشاغل ساخته که میتوانید با طراحی سایت اقساطی، کسب و کار خود را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید و چند ماه بعد هزینشو پرداخت کنید وقتی به درامد رسیدید حتما کلمه طراحی سایت اقساطی مدیارست را سرچ کنید و وارد صفحه شوید.

آشنایی با پردرآمدترین شغل های جهان ۲۰۲۲

در این بخش به معرفی پردرآمدترین شغل های جهان در سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم. میانگین درآمد ماهیانه بهترین شغل های دنیا نسبت به شغل‌های دیگر بیشتر است و به همین دلیل در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. بهترین شغل های دنیا به افراد جامعه کمک می‌کنند در شرایط اقتصادی نابسامان کشور بتوانند درآمد بسیار خوبی کسب کنند و آینده درخشانی برای خود و اعضای خانواده رقم بزنند. این مشاغل عبارتند از:

images_1663134581.jpg

  • شغل جراح مغز و اعصاب از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه پزشکی

یکی از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه پزشکی که میانگین درآمد سالانه آن بیشتر از ۳۸۰۰۰۰ دلار است، شغل جراح مغز و اعصاب است. بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به پیچیدگی‌های جذاب مغز دارند و با علاقه قلبی این شغل را انتخاب می‌کنند. درآمد جراحان با تجربه و ماهر گاهی اوقات به دو میلیون دلار در سال می‌رسد. افراد علاقه‌مند برای دستیابی به شغل جراح مغز و اعصاب باید در رشته پزشکی ادامه تحصیل بدهند. کوچکترین اشتباهی در جراحی‌های مغز ممکن است جان یک انسان را به خطر بیندازد؛ بنابراین قبل از انتخاب این شغل به عنوان یکی از حساس‌ترین و پر درآمد ترین شغل های دنیا، مطمئن شوید که روحیه این شغل را دارید.

images_1663134731.jpeg

  • شغل متخصص پوست و مو از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه پزشکی

همه افراد جامعه به ویژه خانم‌ها دوست دارند که با هر سن و سالی، پوستی شفاف، براق و جوان داشته‌باشند و حاضرند برای مراقبت از مو، پوست و درمان چین و چروک‌های خود هر مبلغی را هزینه کنند. یکی دیگر از پر درآمد ترین مشاغل دنیا که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده، شغل متخصص پوست و مو است. میزان دشواری و حساسیت این شغل نسبت به مشاغل دیگر حوزه پزشکی پایین است؛ اما درآمد فوق‌العاده بالایی به همراه دارد. در سال‌های اخیر بسیاری از دانشجویان پزشکی برای ادامه تحصیل، شغل متخصص پوست و مو را انتخاب می‌کنند. میانگین درآمد سالیانه متخصص پوست و مو ۲۹۱۰۰۰ دلار است.

  • شغل متخصص بیهوشی

شغل متخصص بیهوشی یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل های دنیا در حوزه پزشکی به شمار می‌رود. علاقه‌مندان به این شغل حداقل باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس هوشبری باشند، اما برای گرفتن تخصص باید تا مقطع دکتری تحصیل کنند. کسانی که قصد دارند در بازارهای جهانی مشغول به این کار شوند، حداقل باید به مدت پنج سال در اتاق عمل دارای سابقه کار باشند و تمام مهارت‌ها و تجربه‌های لازم برای شغل متخصص بیهوشی را به دست آورند. میانگین درآمد سالیانه هر متخصص بیهوشی چیزی در حدود ۲۶۶۰۰۰ دلار است.

  • شغل جراح قلب از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه پزشکی

شغل جراحی قلب با میانگین درآمد سالیانه بیش از ۳۵۰۰۰۰ دلار به عنوان یکی دیگر از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه پزشکی به شمار می‌رود. زمانی که مشکلات بیماران قلبی با دارو و روش‌های غیرتهاجمی درمان نشود، با مراجعه به جراح قلب و انجام عمل جراحی مشکلات خود را درمان می‌کند. این شغل یکی از مشاغل بسیار پر استرس و سخت محسوب می‌شود. ‌

  • شغل دکتر روانشناس

یکی از پر درآمد ترین شغل های دنیا در حوزه پزشکی که به عنوان یکی از پر درآمدترین و بهترین شغل‌ های ساعتی دنیا نیز شناخته می‌شود، شغل دکتر روانشناس است. هر یک از روانشناسان برای هر ساعت صحبت با بیمار بیشتر از ۸۵ دلار درآمد دارند. این شغل نسبت به سایر گرایش‌های پزشکی از حساسیت و سختی‌های کمتری برخوردار است. میانگین درآمد سالیانه یک دکتر روانشناس ۲۶۰۰۰۰ دلار است.

images_1663056057.jpg

  • شغل برنامه‌ نویسی

یکی از پر درآمد ترین شغل های دنیا در حوزه فناوری اطلاعات که بازار کار بسیار خوبی دارد، شغل برنامه‌نویسی است. برنامه‌نویسان در ساخت اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند، برنامه‌های کامپیوتری، طراحی سایت و غیره مهارت بسیار زیادی دارند. این شغل هیجان انگیز و جذاب در لیست پر در آمد ترین مشاغل دنیا به خلاقیت و هوش بالایی نیاز دارد. برای یادگیری برنامه‌نویسی نیازی به سواد بسیار بالا و تحصیلات دانشگاهی نیست. امکان دور کاری و امکان به راه انداختن کسب و کاری مستقل، از دیگر مزایای شغل برنامه‌نویسی ست که باعث شده به عنوان یکی از بهترین شغل های دنیا به شمار رود. برنامه‌نویسان حرفه‌ای و ماهر در کشور آمریکا سالیانه بیش از ۱۲۰۰۰۰ دلار درآمد دارند.

  • شغل تحلیل‌گر مالی

شغل تحلیل‌گر مالی به عنوان یکی از پر درآمد ترین شغل های دنیا در حوزه مالی طرفداران بسیار زیادی دارد. تحلیل مالی یک شغل بسیار استرس‌زاست و حتی با وجود تخصص و دانش بالا، احتمالات و شانس تاثیر بسیار زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت یک تحلیل‌گر مالی دارد. ‌ در این شغل با کوچکترین خطایی ممکن است کل دارایی به باد رود؛ اما در صورت کسب سود و موفقیت در این شغل، درآمد بسیار خوبی به دست می‌آید. میانگین درآمد یک تحلیل‌گر مالی سالیانه ۸۵۰۰۰ دلار است.

images_1663134816.jpg

  • شغل مهندسی نفت

شغل مهندسی نفت با میانگین درآمد سالیانه بیش‌تر از ۴۰۰۰۰ هزار دلار به عنوان یکی دیگر از پر درآمد ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود. مهندسین نفت با استفاده از روش‌های گوناگون و با طراحی و توسعه‌ استخراج نفت و گاز موجود در سطح زمین به کشور خود خدمات زیادی ارائه می‌دهند. ‌ کسانی که به دنبال پر درآمد ترین شغل های دنیا در حوزه مهندسی هستند، می‌توانند مهندسی نفت را انتخاب کنند.

  • شغل مهندس هوا فضا، از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه مهندسی

شغل مهندس هوا فضا یکی از شغل‌های محبوب حوزه مهندسی، بسیار تخصصی و حساس است و میانگین درآمد سالیانه در این شغل بیش از ۱۲۲۰۰۰ دلار است و جزء یکی از پر درآمد ترین مشاغل دنیاست. مهندسین هوا فضا کار طراحی انواع موشک، هواپیما و فضاپیما را بر عهده دارند. جذابیت و درآمد بالا از مهمترین مزایای شغل مهندس هوا فضا به عنوان یکی از پر درآمد ترین شغل های دنیا در حوزه مهندسی به شمار می‌رود.

  • شغل قاضی و دادستان پردرآمدترین شغل های جهان ۲۰۲۲ در حوزه حقوقی

از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه حقوقی، می‌توان به شغل قاضی و دادستان اشاره کرد. البته قاضی‌ها و دادستان‌ها از زندگی معمولی برخوردار نیستند و علی‌رغم این که یکی از پر درآمد ترین شغل های دنیا محسوب می‌شوند، استرس و دشواری زیادی دارند. البته وکلای دادگستری هم مانند قاضی درآمد خوبی به دست می‌آورند. میانگین درآمد سالیانه قاضی و دادستان بیش از ۸۱۰۰۰ دلار است. وکلای دادگستری نیز هر ساله ۱۵۰۰۰۰ دلار درآمد دارند.

  • شغل‌های مجازی، پر درآمد ترین شغل های دنیا در حوزه اینترنت

امروزه شغل‌های مجازی مانند مهندسی نرم افزار، مهندس کلان داده، برنامه‌نویس فول استک، طراح گرافیک، معمار فضاهای ابری، مهندس توسعه اپلیکیشن، تولید محتوا، مدیر محصول و مدیر بازاریابی اینترنتی به خاطر امکان دورکاری، از طرفداران فوق‌العاده زیادی برخوردارند. شغل‌های مجازی به عنوان پر درآمد ترین شغل‌های دنیا روزبه‌روز در حال گسترش هستند. بسیاری از افراد در کنار شغل اصلی خود، به شغل‌های دورکاری مجازی مشغول هستند. با توجه به آمار سال‌های اخیر، تعداد طرفداران بهترین شغل های دنیا در حوزه مجازی روزبه‌روز در حال افزایش است.

images_1663056060.jpg

  • شغل مهندس مکانیک از پردرآمدترین شغل های جهان ۲۰۲۲

شغل مهندس مکانیک با درآمد سالیانه بیش از ۱۲۱۰۰۰ دلار جزء پر درآمد ترین شغل های دنیا محسوب می‌شود. این شغل بسیار جذاب در حوزه مهندسی طرفدارن بسیار زیادی دارد. ‌ علاوه بر شغل مهندس مکانیک، شغل‌های دیگری مانند مهندس برق، مهندس کامپیوتر، مهندس کشاورزی، مهندس اتوماسیون و رباتیک و مهندس تجهیزات پزشکی نیز از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه مهندسی هستند.

  • شغل متخصص زنان و زایمان از پر درآمد ترین مشاغل دنیا در حوزه پزشکی

شغل متخصص زنان و زایمان با میانگین درآمد سالیانه ۲۳۰۰۰۰ دلار در لیست پر درآمد ترین شغل‌ های دنیا قرار دارد. در بسیاری از کشورها که برای جوان‌بودن جمعیت اهمیت زیادی قائل هستند، بحث زنان و زایمان و تولیدمثل از اهمیت بالایی برخوردار است.

درباره مدیارست

مدیارست یک پلتفرم جامع برای تبلیغات در بستر دیجیتال است که خدمات بسیاری از جمله طراحی سامانه، کمپین و ... را ارائه می‌دهد. طراحی سایت اینترنتی یکی از زیرشاخه‌های طراحی سامانه است. در مدیارست اولویت همیشه با نیاز مشتری است. آنها اعتقاد دارند که هزینه و بودجه، موفقیت یک تبلیغ را مشخص نمی‌کند؛ بلکه مشاور امین و کاردان است که این موفقیت را رقم میزند. به همین دلیل آنها در تیم خود تنها افراد متخصص و با دانش را به کار گرفته‌اند تا نتیجه نهایی قوی و قابل اتکا باشد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی تعدادی از پر درآمد ترین مشاغل دنیا پرداختیم. علاوه بر شغل‌هایی که معرفی شد، مشاغل دیگری مانند عکاسی، نگهبانی از جزایر خصوصی، ‌ منتقد سینما، رادیولوژیست، ‌ روانپزشکی، پرستاری، ‌ مدیریت بیمارستان، متخصص آماد، حفاری فراساحل، حسابداری خصوصی، خلبان خطوط هوایی، تامین سرمایه، ادمین پایگاه داده، متخصص آموزش و توسعه و مدیر عامل اجرایی نیز جزء پر درآمد ترین شغل های دنیا محسوب می‌شوند.

منبع : ایسنا

کد خبر: ۱۷۵٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      عالی