۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
فعالیت ۲۴ساعته گیت های ورودی و خروجی گمرک در اهواز
ناظر گمرکات خوزستان خبر داد:

فعالیت ۲۴ساعته گیت های ورودی و خروجی گمرک در اهواز

اهواز- ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز گفت: طبق نیاز، گیت های ورودی و خروجی گمرک در اهواز ۲۴ ساعته فعالیت می کنند.

غلامرضا بلوطی میرزا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به منظور ایجاد سهولت بیشتر برای بازرگانان، جمع‌آوری و رسیدن به هدف تعیین شده عواید ملی، خدمات در گمرک امام به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.

وی به فعالیت‌های گمرک بندرامام خمینی نیز اشاره کرد و افزود: مقرر شد گمرگ بندر امام نسبت به فعال سازی سه در از گیت های خروجی خود در این بندر به صورت 24 ساعته اقدام کرده و یک در دیگر نیز در ه‍فته آینده اضافه شود.

ناظر گمرکات خوزستان تصریح کرد: خدمات امور بندری، صادرات و واردات کالاهای اساسی در بندر امام به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.

بلوطی میرزا با بیان اینکه جلسات مختلفی مبنی بر کاهش زمان ماندگاری کالا در گمرک انجام شده است، عنوان کرد: ارائه این خدمات به صورت ۲۴ ساعته موجب کاهش محسوس نگهداری کالا در گمرک می شود.

بلوطی میرزا خبرداد: همچنین برای جلوگیری از ازدحام کامیون های حمل بار طبق توان اعلامی هر انبار توسط نماینده انبارها باید نسبت به اعزام کامیون به اسکله اقدام کنند.

ناظر گمرکات خوزستان با بیان اینکه در صورت نیاز گیت ها را افزایش خواهیم داد، تصریح کرد: ما در بحث صادرات و واردات کالای اساسی در سایر قسمت های مورد نیاز به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می دهیم.

کد خبر: ۱۷٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha