۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
بنادر بوشهر جذابیت لازم برای سرمایه‌گذاری و تجارت را از دست داده‌اند
عضو اتاق بازرگانی ایران:

بنادر بوشهر جذابیت لازم برای سرمایه‌گذاری و تجارت را از دست داده‌اند

بوشهر- گزدرازی عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بنادر استان بوشهر جذابیت لازم برای سرمایه‌گذاری و تجارت را از دست داده‌اند و این بنادر نیازمند توجه بیشتری هستند.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان بوشهر در یکسال اخیر که مصادف با فعالیت دولت سیزدهم بوده، فعالیت مناسبی داشته و البته تا رسیدن به اهداف نهایی نیازمند تلاش بیشتر است.

وی افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، در کنار مدیران دولتی قرار دارد و هر گونه مشاوره‌ای که لازم باشد را ارائه می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: بوشهر از بنادر مهم با سابقه دیرینه تجارت و بازرگانی است که اکنون نسبت به استان‌های همجوار، فعالیت کمتری در حوزه صادرات و واردات دارد و باید نگاه بهتری به بوشهر شود.

گزدرازی تصریح کرد: بنادر استان جذابیت لازم برای سرمایه گذاری و تجارت را از دست داده‌اند و این مساله در درازمدت موجبات کاهش چشمگیر سطح مبادلات تجاری از بنادر استان می‌شود.

وی یادآور شد: برخی شرکت‌های بزرگ و معتبر داخلی، به بنادر بوشهر توجه کمتری دارند و باید مشوق‌های لازم از جمله معافیت‌های گمرکی و تسهیل شرایط تخلیه و بارگیری را فراهم کنیم تا بار دیگر شاهد رونق بنادر استان باشیم.

کد خبر: ۱۷۵٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha