۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
تامین کالاهای مورد نیاز مردم به خوبی انجام گرفته است
معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صنعت:

تامین کالاهای مورد نیاز مردم به خوبی انجام گرفته است

فتح الهی، معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این وزارتخانه در سال ۹۹، گفت: عملکرد وزارت صمت در بخش های مختلف تولید و تامین در طول سال گذشته و به ویژه در دوره کرونا کاملا افتخار آمیز بوده است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، افشار فتح الهی گفت: ما دنبال بزرگنمایی اقدامات نیستیم بلکه با در نظر گرفتن شرایط سخت تحریم های تحمیلی به کشورمان حفظ روند تولید و تامین به هنگام کالاهای مورد نیاز مردم به خوبی انجام گرفته و تلاش متعهدانه همه مدیران وزارتخانه در این راستا قابل تقدیر بوده است.

معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت گفت: در همین بحران کرونا در مقایسه با سایر کشورها، وضعیت کشور ما به لحاظ تامین اقلام بهداشتی، تامین کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم کاملا قابل قبول بوده و در این مدت شاهد یک جهش واقعی در تولید اقلام بهداشتی بوده ایم و به لطف خداوند و تلاش همه دست اندرکاران مسئول در وزارت صمت در هیچ نقطه ای از کشور کمبود کالایی نداشتیم.

فتح الهی تاکید کرد: ما موظف هستیم بدور از هرگونه خلاف گویی و با انعکاس واقعیات به آحاد مختلف مردم، امیدآفرینی کنیم و این وظیفه خطیر روابط عمومی های وزارتخانه است که انتظار می رود در این مسیر گام های محکمتری بردارند.

کد خبر: ۱۷٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha