۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
آمادگی شرکتهای دانش بنیان اصفهان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

آمادگی شرکتهای دانش بنیان اصفهان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی

اصفهان - نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شرکت های دانش بنیان فعال در سطح استان اصفهان برای رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی اعلام آمادگی کرده اند.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار یکی از مهمترین ضرورت های کشور را توسعه فناوری های نوین و استفاده آنها در صنعت و حتی زندگی روزمره دانست و اظهار داشت: لازم است صاحبان صنایع و فعالین در این حوزه همزمان با پیشرفت فناوری در جهان خود را به به تکنولوژی روز دنیا مجهز کنند.

وی با بیان اینکه این امر باعث افزایش بهره وری در صنعت و افزایش کارایی می شود، ابراز داشت: در بازار کنونی نباید از رقبا عقب ماند و از این رو باید مولفه های رقابت پذیری را در تولیدات و صنایع خود بهبود ببخشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان تصریح کرد: این موضوع هم باعث رونق اقتصادی و هم افزایش اشتغال از یک سو و از طرف دیگر باعث افزایش فرایند تجاری سازی دانش و فناوری می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های استان اصفهان در برخورداری از یک زیست بوم فعال گفت: در استان اصفهان زمینه و ظرفیت مطلوبی برای توسعه فناوری وجود دارد ولی این حلقه های زنجیر در زمینه محصولات دانش بنیان و فناور باید با همدیگر متصل شوند.

۷۰ واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان وجود دارد

نقش با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از ۷۰۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد، افزود: در این بین ۷۰ واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان وجود دارد که این نشان از ظرفیت های استان اصفهان برای فعالیت شرکت های دانش بنیان است.

وی استان اصفهان را با وجود بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی و صنعتی یکی از قطب های اصلی صنعت در کشور دانست و تاکید کرد: با حمایت های لازم می توان ظرفیت های موجود در این واحدهای تولیدی را در حوزه دانش بنیان فعال کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان فعال در سطح استان اصفهان برای رفع نیاز صنایع و واحدهای تولیدی اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم در آینده شاهد فعالیت بیش از پیش این شرکت ها در حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی باشیم.

کد خبر: ۱۷۵٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha