۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
سونی با بلاک چین نوآوری می کند

سونی با بلاک چین نوآوری می کند

سونی، این شرکت ژاپنی به شدت روی فناوری جدید از جمله بلاک چین وهوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است. به طوریکه  سرعتی که در زمینه تست ها و سرمایه گذاری های انجام می شود ، قابل توجه است.

فرحنازسپهری؛ خبرگزاری بازار- به گزارش فوربز، هفته گذشته اعلام شد که سونی یک فناوری پردازش با سرعت بالا را ایجاد کرده است که تراکنشهای داده ها را برای پلتفرم جدیدی از پایگاه داده بلاک چین به نام  (Blockchain Common Database (BCDB تسهیل می کند. 

البته سونی برای سرمایه گذاری در فضای بلاک چین غریبه نیست. در سال 2018 آنها اعلام کردند که در حال کار روی پلتفرمی هستند که محتوا و حقوق دیجیتالی را کنترل و مدیریت کنند. آنها همچنین یک پورتال برای مدیریت سوابق دوره های آموزشی و مدیریت ضبط موضوعات آموزشی از طریق بلاک چین ایجاد کرده اند، ابتکاری که توسط سونی همراه با فوجیتسو انجام شده است.

از آنجایی که ژاپن از نخستین کشورهایی است که ارزش دارایی های دیجیتال را به رسمیت شناخته و شروع به ایجاد یک چارچوب نظارتی مثبت به سمت رمز ارزها و بطور خاص بیت کوین کرده است، از این رو از  اوایل سال 2017 شاهد سرمایه گذاری های زیادی در دارایی های بلاک چین و دارایی دیجیتال بوده است. سونی از طریق سرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری های مالی سونی ((Sony Financial Ventures ، روی توسعه  پلتفرم اوراق بهادار متمرکز شده است. این پلتفرم، که در زمینه اوراق بهادار دیجیتالی است، ارتباط بسیار خوبی با عمدتا در ژاپن و آسیا ایجاد کرده است.

سونی با تمام کارها و سرمایه گذاری هایی که در فضای شرکتهای بزرگ انجام داده، یک شرکت کننده برتر برای لیست 50 شرکت در حوزه بلاک چین سال 2021 سال آینده خواهد بود. در حالیکه در این لیست ضور یکی از رقبای سونی ، یعنی سامسونگ به چشم می خورد. به طور کلی، سونی تمایل جدی برای نوآوری در استفاده از فناوری بلاک چین برای تکمیل موارد زیربنایی و  استفاده تجاری خود را نشان داده است. نتیجه  این تلاشها، باعث شده تا مصرف کنندگان و شرکای آنها از دسترسی به خدمات بهتر و سریعتر با قیمت نهایی بهینه بهره مند شوند.
 

کد خبر: ۱۷٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha