۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
تایید بازرس وزیر راه و تکذیب رئیس سازمان هواپیمایی
فروش چارتری و بیش از نرخ مصوب؛

تایید بازرس وزیر راه و تکذیب رئیس سازمان هواپیمایی

بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی با وجود تکذیب رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اخبار فروش بلیت هوایی اربعین توسط شرکتهای خدمات پروازی را تایید کرد.

به گزارش بازار، حسین مذنب بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: یک شرکت خدمات پروازی اقدام به فروش بلیتهای اربعین، بالاتر از نرخ مصوب، کرده است.

وی افزود: این در حالی است که شرکت های هواپیمایی موظف به فروش بلیتهای هوایی از طریق سایت های خود هستند و در بازه زمانی ۱۵ تا۳۰ شهریور نباید بلیت ها را به صورت چاتری به فروش برسانند.

اما رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تکذیب فروش بلیت توسط شرکت خدمات پروازی خاطر نشان کرد: چنانچه بازرس ویژه وزیر راه مستنداتی در این باره دارد در اختیار سازمان هواپیمایی و یا دستگاه های نظارتی قرار دهد.

سرپرست فرودگاه امام خمینی با تایید گران فروشی برخی از شرکت های هواپیمایی تاکیدکرد: در حال حاضر نمایندگان سازمان بازرسی کشوری برای بررسی علت بازماندن مسافران از پرواز در فرودگاه مستقر هستند.

گفتنی است در روزهای اخیر اخباری در خصوص فروش تعداد زیادی بلیت هواپیما در ایام اربعین در شرکتهای خدمات پروازی (هندلینگ) در برخی رسانه های کشور منتشر شده بود.

کد خبر: ۱۷۵٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha