۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
پیش بینی اعتبار ۴۵۰۰ میلیارد ریالی برای سکونت گاه های غیررسمی آذربایجان غربی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خبر داد

پیش بینی اعتبار ۴۵۰۰ میلیارد ریالی برای سکونت گاه های غیررسمی آذربایجان غربی

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از برنامه ریزی ها برای اجرای ۵۰۱ پروژه عمرانی در مناطق حاشیه ای و سکونت گاه های غیررسمی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین رحمانی عصر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت مناطق حاشیه نشین استان در محل استانداری آذربایجان غربی از انجام برنامه ریزی های لازم برای اجرای ۵۰۱ پروژه عمرانی در این مناطق و سکونت گاه های غیررسمی شهرهای مختلف استان خبر داد.

وی ادامه داد: این تعداد پروژه در هفت شهر ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان، پیرانشهر، میاندوآب و سردشت تعریف شده است.

رحمانی افزود: این پروژه ها در قالب برنامه اقدام مشترک با مشارکت تمامی دستگاه های خدمات رسان و اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ها به صورت برنامه های سالیانه عملیاتی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها را چهار هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال دانست و گفت: ساماندهی سکونت گاه‌های غیررسمی از برنامه های مهم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای شاخص های عمرانی و بهبود کیفیت زندگی و توانمند سازی جوامع هدف دراین مناطق است که بر همین اساس در ستاد استانی بازآفرینی پایدار شهری، ۵۰۱ پروژه عمرانی و زیربنایی تصویب شده است.

وی  به نقش محوری شهرداری های در اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری ها به عنوان متولیان مدیریت شهری نقش کلیدی در این رابطه دارند و باید در برنامه های سالیانه خود نسبت به توزیع طرح های عمرانی در این مناطق اهتمام داشته باشند.

کد خبر: ۱۷٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha