۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
استقرار ۱۰۴ شرکت در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی/ اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی خبر داد

استقرار ۱۰۴ شرکت در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی/ اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر

ارومیه - رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از استقرار ۱۰۴ شرکت و اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر در این پارک علم و فناوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد نیکبخت ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده مردم ارومیه در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهری در محل پارک علم و فناوری استان گفت: پارک علم و فناوری از سال ۹۳ به صورت مستقل فعالیت می کند که هم اکنون با ۱۰۴ شرکت مستقر برای ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی ادامه داد: با توسعه پارک علم و فناوری، قطعا شاهد تبعات مثبت اقتصادی آن بر منطقه و استان خواهیم بود که روستاها و مناطق همجوار پارک نیز از این موهبت بی بهره نخواهند ماند.

نیکبخت با بیان اینکه زنجیره فناوری در پارک به صورت پیش رشد، رشد و تجاری سازی است، گفت: ما در مسیر این زنجیره با مشکلات و موانعی روبه رو هستیم که باید به آنان رسیدگی شود.

سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به افزایش تعاملات و استفاده از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری در منطقه گفت: به طور قطع استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های انسانی، طبیعی و گردشگری منطقه در پیشرفت و اعتلای پارک و استان بسیار موثر خواهد بود.

کد خبر: ۱۷٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha