۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
استان ثروتمند بوشهر نباید کمبود اعتبار پروژه‌های بزرگ را داشته باشد
نماینده دشتستان در مجلس:

استان ثروتمند بوشهر نباید کمبود اعتبار پروژه‌های بزرگ را داشته باشد

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ثروتمند بوشهر نباید کمبود اعتبار برای پروژه‌های بزرگ را داشته باشد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از نظر وسعت است و برای عمران و آبادانی این شهرستان در عرصه های مختلف برنامه های متنوعی داریم.

وی افزود: استان بوشهر یک استان با ثروت عظیم نفت و گاز و پتروشیمی است که متاسفانه هیچ توجهی از سوی نفتی‌ها به محیط پیرامونی نشده است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نفتی‌ها در دو سه دهه اخیر، بیشترین بهره را از استان بوشهر برده‌اند و آنگونه که شایسته است به این استان رسیدگی نشده و دلیل توسعه نیافتگی استان نیز همین است.

رضایی تصریح کرد: اکنون ۹۰ درصد نفت خام از بوشهر صادر می‌شود و ۸۰ درصد گاز کشور نیز محصول جنوب استان بوشهر است و علاوه بر آن بخش قابل توجهی از تولیدات پتروشیمی کشور نیز متعلق به این استان است و پروژه‌های بزرگ استان نباید کمبود اعتبار داشته باشند.

وی یادآور شد: اجرای راه آهن بوشهر به شیراز و توسعه راه‌های استان و تامین آب شرب از دغدغه های مهم مردم است که با تامین اعتبار، به سرانجام می‌رسند و انتظار داریم توجه لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۱۷۴٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha