۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان گازرسانی شده است
مدیرعامل شرکت گاز همدان :

۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان گازرسانی شده است

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: ۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا کنون به شبکه گاز متصل و از مزایایی این نعمت بهره مند شدند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمد صادق محبی نظر در دیدار با نماینده مردم همدان و فامنین، افزود: اقدامات دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته در راستای گازرسانی به واحدهای صنعتی بسیار ارزشمند است و موجت افزایش تولید و ایجاد اشتغال شده است.

وی به تشریح اقدامات انجام شده از ابتدای دولت سیزدهم پرداخت و اظهار داشت: در طول این مدت، به منظور گازرسانی به واحد های صنعتی استان بیش از ۲۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع را اجرا شده است.

محبی نظر تصریح کرد: در این مدت سه هزار و ۸۷۸ انشعاب جدید نصب و در حوزه جی.آی.اِس، تحقق ۹۰ درصدی داشته ایم.

وی عنوان کرد: کیفی سازی بیشینه خدمات در محورهای مقاوم سازی، هوشمند سازی و بهینه سازی، از مهمترین اهداف و راهبردهای پیش روی شرکت گاز استان همدان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، افزود: شرکت گاز استان همدان نخستین استان سبز کشور در گازرسانی به شهرها و روستاها است که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اقدامات ارزشمندی در حوزه گازرسانی استان همدان صورت گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و عملکرد مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان همدان گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها با نرخ بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوارها از نعمت گاز طبیعی نشان از مجاهدت و تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه داشته و کارنامه خوبی را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی افزود: خدمت به مردم و جامعه اسلامی توفیقی است که خداوند متعال نصیب بندگان خاص خود می‌کند، این فرصت خدمت بسیار کوتاه است و باید نهایت بهره را از خدمت رسانی صادقانه به مردم برد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش ها و حمایت‌های مدیرعامل این شرکت در پروژه انتقال آب همدان قدردانی کرد و اظهار داشت: این همدلی بین دستگاه‌های اجرایی استان برای حل مشکلات آبرسانی به همدان ستودنی است و امیدواریم بحران آب با اتحاد مسوولان به زودی برطرف شود.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha