۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium) برترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران

دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium) برترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران

دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium) یک دستگاه کارآمد برای رفع موهای زائد بدن است.

دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium) برترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران

دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium) یک دستگاه کارآمد برای رفع موهای زائد بدن است. این دستگاه با بهره گیری همزمان از سه طول موج و تاباندن به عمق لایه های پوست، می تواند به طور چشمگیری ریشه مو های زائد را هدف قرار دهد.

یکی از مهم‌ ترین مسائل در حوزه آرایشی بهداشتی که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته حذف موهای زائد بدن است. به همین دلیل افراد به دنبال پیشرفته ‌ترین دستگاه برای پاک کردن پوست خود از مو هستند. برای حل این مشکل، دستگاه‌ های لیزری بسیاری ابداع و تولید شده‌ اند که موهای زائد بدن را با حذف فولیکول مو از بین می ‌برند.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲


اگر بخواهیم تعریف کوتاهی از این دستگاه ارائه دهیم، باید بگوییم با هدف رفع همیشگی موهای زائد طراحی شده است. علت اینکه قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم مناسب است در این است که در اصل سه دستگاه در یک قالب است. به این معنا که با دراختیار داشتن آن می‌توان از سه تکنولوژی الکس، دایود و ان دی یاگ بهره برد. همچنین این دستگاه دارای سیستم خنک کننده پیشرفته‌ای می‌باشد. در نتیجه بیماران در طول درمان و به خصوص نواحی حساس هیچ گونه دردی را احساس نخواهند کرد. دارا بودن طول موج‌های ۷۵۵، ۸۰۸ و ۱۰۶۴ نانومتر دستگاه لیزر تیتانیوم را گزینه‌ای ایده‌آل برای همه کرده است. به این معنا که می‌توان توسط آن تمامی تیپ‌های پوستی را بدون کوچکترین درد و عارضه جانبی از بین برد.

چرا لیزر تیتانیوم سوپرانو آلما را پیشنهاد می‌کنیم؟

➕دستگاه لیزر تیتانیوم آلما پایداری و قدرت بالاتر با استفاده از ماژول لیزر کوهیرنت امریکا که با طلا جوشکاری شده

فیلترهای آب دوگانه دستگاه لیزر تیتانیوم هر ۶ ماه و یک سال نیاز به تعویض دارد در صورتی‌که در مدل‌های قدیمی دستگاه نیاز است که هر ماه فیلتر تعویض شود.پمپ آب وارداتی دستگاه لیزر تیتانیوم از ایتالیا که جایگزین مدل چینی شده است درنتیجه سیستم سرمایشی بهتری خواهید داشت و در مدت درمان سروصدای دستگاه نیز کمتر خواهد بود. این تفاوت های اساسی لیزر تیتانیوم نوع جدید با نوع قدیمی است.شش راه تامین قدرت دستگاه که جایگزین تامین قدرت دستگاه از چهار راه شده است در نتیجه خروجی دستگاه بیشتر و پایدارتر خواهد بودسیستم سرمایش TEC در لیزر تیتانیوم سوپرانو آلما موجب می‌شود که دمای آب تحت نظر اپراتور کنترل شود و در درازمدت این دستگاه در تابستان به طور پیوسته عملکرد مناسبی نشان دهد.

مزایای درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس


یکی از مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس این است که به فرد این امکان را خواهد داد تا موهای زائد خود را به صورت دائم در هر نوع پوست و رنگ از بین ببرد و از شر آن کاملا خلاص شود. این دستگاه لیزر مو، سه طول موج مختلف دارد که می تواند به چند لایه از پوست برسد و موهای زائد را کاملا ریشه کن کند. در زیر انواع مزایای این دستگاه گفته خواهد شد.

جمع بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از ویژگی ها و مزایای بسیاری برخوردار است و هر فردی که از آن استفاده کرده رضایت داشته و نتیجه دلخواه را از آن گرفته، این دستگاه برای هر نوع پوستی حتی پوست های تیره نیز کاربرد دارد. همچنین با سیستم خنک کننده ای که دارد از آسیب های جدی بر روی سطح پوست جلوگیری می کند.

منبع : دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم لیزر

کد خبر: ۱۷۴٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha